کد خبر: ۲۰۵۰۳۱
۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰

افتتاح کلان بیمارستان هزار تختخوابی با تامین مالی ۴۰۰ میلیاردی بانک ملت

افتتاح کلان بیمارستان هزار تختخوابی با تامین مالی ۴۰۰ میلیاردی بانک ملت

بیمارستان هزار تختخوابی مهدی کلینیک تهران به عنوان بزرگترین و مجهزترین طرح حوزه سلامت با تامین مالی ۴۰۰ میلیارد تومانی بانک ملت گشایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بیمارستان هزار تختخوابی مهدی کلینیک که بزرگترین و مجهزترین طرح حوزه سلامت است و عملیات ساخت آن سال ۹۰ آغاز شد با تامین مالی قابل توجه ۴۰۰ میلیارد تومانی بانک ملت تکمیل شد.

بر اساس این گزارش این بیمارستان بسیار مجهز فوق تخصصی در دل بیمارستان ۱۵۰۰ تختخوابی امام خمینی راه اندازی و به ظرفیت این بیمارستان اضافه می‌شود. این طرح مدتی به دلیل مشکلات تامین مالی متوقف بود که پس از ورود بانک ملت به پروژه و با حمایت‌های فنی و اقتصادی دولت سیزدهم روند ساخت و تکمیل آن سرعت گرفت.

این بیمارستان بسیار مدرن و طبق استانداردهای روز جهانی با ۳۸ اتاق عمل و اورژانس فوق پیشرفته مجهز به باند هلی کوپتر، بزرگ‌ترین طرح ملی سلامت است که هوشمند و به لحاظ امنیت سازه بسیار مستحکم طراحی و ساخته‌شده و حدود هزار تخت بستری به مجموعه تخت‌های بیمارستانی اضافه می‌کند. درمانگاه بیمارستان مهدی کلینیک هم در فضایی حدود هشت هزار مترمربع ظرفیت مراجعات سرپایی را ۱.۵ تا دو برابر افزایش خواهد داد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ