کد خبر: ۲۰۵۰۵۹
۰:۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱

بنزین و گازوئیل گران نخواهد شد/ زمان بهره‌برداری از فاز ۱۱ و وعده رویدادهای خوش
وزیر نفت:

بنزین و گازوئیل گران نخواهد شد/ زمان بهره‌برداری از فاز ۱۱ و وعده رویدادهای خوش

وزیر نفت با تاکید بر عدم گرانی قیمت بنزین و گازوئیل در عید و سال آینده، زمان بهره‌برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی را اعلام و وعده رویدادهای خوش داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جواد اوجی در خصوص برنامه دولت برای تغییر قیمت بنزین و گازوئیل گفت: طبق برنامه ‌شرکت ملی پالایش و پخش برای مصارف به خصوص در ایام پایان سال و نوروز، پیش بینی می‌شود مشکلی برای تامین سوخت نباشد. همچنین برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین و گازوئیل مطرح نیست.

وی افزود: تمام جایگاه‌ها در ایام عید مجهز شده و ۶۰ هزار نفر آماده باش خواهند بود. افزایش ظرفیت تولید بنزین اتفاق افتاده و در حوزه انتقال و لجستیک نیز اقدامات به نحو مطلوب رقم می‌خورد. در این میان هنوز دولت تصمیمی برای تخصیص بنزین نوروزی نگرفته است.

این مقام مسئول ادامه داد: حدود ۲۰ سال است که هیچ اقدام عملیاتی و اجرایی در فاز ۱۱ پارس جنوبی که یکی از مهم‌ترین فازهای پارس جنوبی است صورت نگرفته بود اما ظرف یکی یا دو ماه آینده، بهره‌برداری خواهد شد.

به گفته اوجی، طرح های توسعه مختلفی با چین تعریف شده که به موقع به اطلاع رسانی شده خبرهای خوشی از قراردادها و توافق‌نامه‌ با شرکت های بزرگ چین در پیش خواهد بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ