کد خبر: ۲۰۸۴۱۷
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱/۷

ثبت نام مجدد متقاضیان جامانده خودرو داخلی از امروز تا فردا شروع شد

ثبت نام مجدد متقاضیان جامانده خودرو داخلی از امروز تا فردا شروع شد

وزارت صنعت از فرصت مجدد برای متقاضیان جامانده خودرو داخلی خبر داد و از امروز و فردا ثبت نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو شروع شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، وزارت صنعت اعلام کرد: متقاضیان خودرو داخلی که در قالب طرح یکپارچه تخصیص خودرو در روزهای ۲۰ تا ۲۳ اسفند سال قبل حساب وکالتی ۱۰۰ میلیون تومانی به‌نام سازمان حمایت افتتاح کردند، چنانچه از ۲۶ تا ۲۹ اسفند نتوانستند ثبت نام کنند، امروز و فردا نیز مهلت ثبت‌نام خواهند داشت.

بر اساس این گزارش، متقاضیانی که در مهلت یاد شده حساب وکالتی افتتاح کردند اما بانک‌ها اسامی آنها را به سامانه یکپارچه ارسال نکرده نیز می توانند در روزهای یاد شده ثبت نام کنند. ملاک ثبت نام در سامانه esalecar.ir در این مرحله، فقط اعلام اسامی متقاضیانی است که حساب وکالتی ۱۰۰ میلیون تومانی با سازمان حمایت ایجاد کردند از سوی بانک‌ها است. بنابراین اگر فردی در سامانه با اشکال مواجه می‌شود باید علت را از بانک سوال کند.

در طرح یکپارچه تخصیص خودرو بیش از ۹۵۰ هزار متقاضی حساب وکالتی با سازمان حمایت افتتاح کرد اما عده ای هم بودند که به دلایل مختلف از جمله یکی دانستن طرح فروش ایران خودرو با طرح یکپارچه تخصیص خودرو، حساب وکالتی به نام ایران خودرو را ایجاد کرده بودند که باید به نام سازمان حمایت تغییر می یافت و به همین دلیل حذف شدند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ