کد خبر: ۲۰۹۹۲۱
۰:۰ - ۱۴۰۲/۳/۴

تفاهم نامه شرکت بورسی برای پروژه احداث مخازن ۴۰ هزار تنی
با سازمان بنادر گیلان منعقد شد:

تفاهم نامه شرکت بورسی برای پروژه احداث مخازن ۴۰ هزار تنی

شرکت صنعت غذایی کوروش برای پروژه احداث مخازن ۴۰ هزار تنی با سازمان بنادر و دریانوردی گیلان تفاهم نامه منعقد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت صنعت غذایی کوروش از انعقاد تفاهم نامه پروژه احداث مخازن 40 هزار تنی با سازمان بنادر و دریانوردی گیلان با برآورد هزینه 120 میلیارد تومانی خبر داد و با توقف نماد ، آماده بازگشایی برای شنبه شد.

بر اساس این گزارش، "غکورش" اعلام کرد: شرکت در راستای مصوبه دوم آذر 1401 هیات مدیره و به منظور تکمیل زنجیره تاًمین اقدام به انعقاد تفاهم نامه ای در خصوص احداث مخازن با ظرفیت 40 هزار تن در شمال با سازمان بنادر و دریانوردی استان گیلان کرد که بعد از انجام مطالعات و طراحی طرح و تهیه طرح توجیهی اقتصادی پروژه و تأیید آن توسط سازمان مزبور منجر به عقد قرارداد نهایی خواهد شد.

ظرفیت مخازن 40 هزار تن، مساحت زمین 12.2 هزار متر مربع ، برآورد زمانی بهره برداری از پروژه 18 ماه ، برآورد هزینه 120 میلیارد تومان و اشتغال زایی طرح 10 نفر است. با توجه به تاریخ بهره برداری از مخازن مذکور، آثار سود و زیانی برای سال مالی جاری مترتب نیست.

با لحاظ کردن هزینه های جاری مخازن و هزینه استهلاک آن بعد از بهره برداری، آثار سود و زیانی قابل توجهی برای سنوات آتی پیش بینی نمی شود و ساخت مخازن مذکور به منظور تکمیل زنجیره تاًمین و جلوگیری از توقفات تولید در خصوص نحوه تأمین روغن خام است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ