کد خبر: ۲۱۰۰۶۷
۰:۰ - ۱۴۰۲/۳/۹

ادعای هلدینگ پتروشیمی خلیج‌ فارس درباره راه‌اندازی پتروشیمی گچساران

ادعای هلدینگ پتروشیمی خلیج‌ فارس درباره راه‌اندازی پتروشیمی گچساران

معاون هلدینگ پتروشیمی خلیج‌ فارس مدعی حل مسائل و مشکلات مالی و گام‌های پایانی راه‌اندازی طرح پتروشیمی گچساران شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسن نشان‌زاده مقدم در نشست بررسی آخرین روند راه‌اندازی پتروشیمی گچساران که از فرابورس اخراج شده و با پیشرفت ۹۵ درصدی و تخصیص ۲۲۰ میلیون یورو وام مواجه شده، گفت: تأکید همه ارکان در راه‌اندازی مجتمع باید راه‌اندازی بدون حادثه و فرآیندی انسانی باشد و بدون تردید در مقابل ایمنی و حفظ جان نیروی انسانی هیچ چیز دیگری ارزش ندارد.

وی افزود: باید موضوع پساب مجتمع در تعامل مستمر با محیط زیست به‌صورت جدی پیگیری شود. هیچ فردی حق ورود به فعالیت‌های سیاسی را در مجتمع پتروشیمی گچساران نداشته و این موضوع برای تمام نیروها ممنوع بوده و تخلف سازمانی قلمداد خواهد شد. تنها بر اساس تعهد، تخصص و اخلاق انقلابی عمل شده و این موضوع ملاک عمل خواهد بود تا فکرها متمرکز بر مجتمع باشد.

نشان‌زاده ادامه داد: خوشبختانه مسائل و مشکلات مالی حل‌ و فصل شده و به‌اندازه‌ای که این پروژه در مسیر راه‌اندازی حرکت کند، تزریق مالی نیز انجام خواهد شد. در هلدینگ خلیج فارس یک گروه بوده و همه پیمانکاران موظفند تصمیم‌های مدیران عامل را به‌عنوان حکم لازم‌الاجرا در دستور کار قرار دهند و  باید این پروژه به دور از هرگونه حاشیه به پایان رسانده شود.

براساس این گزارش، علی عسگری مدیرعامل "فارس" 10 اردیبهشت در خصوص پرونده کیفری مطروحه راجع به فرآیند افزایش سرمایه پتروشیمی گچساران، شکایت علیه هیات مدیره وقت این هلدینگ و ...، توضیحاتی داده بود که اینجا قابل مشاهده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ