کد خبر: ۲۲۰۴۱۳
۰:۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱

افزایش سرمایه احتمالی ۱۰۱۲ درصدی
پیرو ارزیابی کارشناسان رسمی اعلام شد:

افزایش سرمایه احتمالی ۱۰۱۲ درصدی "ذوب" از محل تجدید ارزیابی دارایی ها

شرکت ذوب آهن پیرو ارزیابی کارشناسان رسمی بابت تجدید ارزیابی زمین ها، افزایش سرمایه احتمالی را ۱۰۱۲ درصد از این محل اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت ذوب آهن از ارزیابی کارشناسان رسمی بابت تجدید ارزیابی زمین ها معادل افزایش سرمایه 1012 درصدی احتمالی از این محل خبر داد و با توقف نماد روبرو شد.

بر اساس این گزارش، "ذوب" پیرو شفاف سازی 15 مهر در خصوص افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی های ثابت مشهود(طبقه زمین)، اعلام کرد: گزارش 23 دی ارزیابی دارایی ها توسط هیات مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان به پیوست به اطلاع کلیه سهامداران می رسد که در مجموع بالغ بر 71.6 هزار میلیارد تومان معادل 1012 درصد ارزیابی شده است.

همچنین تهیه گزارش توجیهی افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها در دست اقدام بوده و مبلغ و درصد پیشنهادی افزایش سرمایه پس از طرح و تصویب در هیات مدیره به اطلاع کلیه سهامداران خواهد رسید. نتایج ارزیابی غیرقطعی بوده و تعیین مبلغ قطعی و متعاقب آن مشخص شدن درصد قطعی افزایش سرمایه پس از اظهار نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت و در نهایت بر اساس مجوز سازمان بورس خواهد بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ