کد خبر: ۲۲۰۶۸۱
۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۹

برنامه خروج هلدینگ سیمانی از

برنامه خروج هلدینگ سیمانی از "ساربیل" با عرضه بلوک ۲۶.۸ درصدی

هلدینگ سیدکو درصدد فروش بلوک ۲۶.۸۳ درصدی سهام شرکت سیمان آرتا اردبیل برآمد تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری آن خارج شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، هلدینگ سیمانی سیدکو علاوه بر عرضه بلوک 31.38 درصدی سهام شرکت سیمان قاین درصدد فروش بلوک 26.83 درصدی سهام شرکت سیمان آرتا اردبیل نیز برآمد تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری آن خارج شود.

بر اساس این گزارش، مقرر شده بیش از 386.2 میلیون سهم "ساربیل" چهارشنبه 25 اسفند از طریق کارگزاری بانک ملی عرضه شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم به صورت شناور و بر مبنای حاصل ضرب پریمیوم 30 درصدی در قیمت پایانی تابلوی معاملات سهام در روز انتشار آگهی یا حاصل ضرب پریمیوم 30 درصدی در قیمت پایانی تابلوی سهام در روز قبل ازعرضه، هریک بالاتر بود، تعیین شده است.

خریدار در صورت خرید نقدی باید کل مبلغ مورد معامله را ظرف مدت حداکثر دو روز کاری از تاریخ مشخص شدن برنده مزایده پرداخت کند. برنده در صورت خرید شرایطی باید 40 درصد ثمن معامله را نقدی و حداکثر 14 روز کاری پس از مشخص شدن برنده واریز و 60 درصد باقی مانده را در قالب 8 قسط مساوی با فواصل 6 ماهه پس از قطعیت معامله با نرخ سود 23 درصدی پرداخت کند. ﺗﺎﺭﯾﺦ ﻧﺨﺴﺘﯿﻦ ﻗﺴﻂ 6 ماه پس از ﻗﻌﻄﯿﺖ ﻣﻌﺎﻣﻠﻪ است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ