کد خبر: ۲۲۰۸۴۵
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶

سود ۲۳.۵ درصدی صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی واریز شد

سود ۲۳.۵ درصدی صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی واریز شد

سود روز شمار ماهانه و ۲۳.۵ درصدی سرمایه گذاران صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی برای دوره بهمن واریز شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سود روز شمار منتهی به دوره یک ماهه بهمن صندوق سرمایه گذاری اندوخته توسعه صادرات آرمانی معادل 23.5 درصد با نرخ سود موثر سالانه 26.2 درصدی، دوشنبه 16 بهمن به حساب سرمایه گذاران واریز شد.

بر اساس این گزارش با توجه به  آغاز بکار صندوق اندوخته توسعه آرمانی از بهمن سال 94، محاسبه سودآوری کلی این صندوق نشان می دهد طی 8 سال گذشته بطور میانگین 23 درصد بازده اسمی سالانه این صندوق بود که نمایانگر تداوم سودآوری این صندوق در حین شرایط اقتصادی متفاوت است.

ارزش دارایی‌های صندوق اندوخته توسعه آرمانی بیش از 12 هزار میلیارد تومان است و با این میزان دارایی‌ تحت مدیریت در میان 10 صندوق برتر با درآمد ثابت قرار گرفته است. این صندوق به عنوان دومین صندوق بزرگ تامین سرمایه تمدن ( با درآمد ثابت ) بعد از صندوق سرمایه گذاری گنجینه زرین شهر قرار دارد.

مهمترین مزیت این صندوق، ضمانت نقدشوندگی به وسیله بانک توسعه صادرات که یک بانک دولتی بوده و وجود این ضمانت دلیلی بر امنیت سرمایه گذاری است. سرمایه‌گذاری در این صندوق به صورت آنلاین و از طریق اولین مرکز سرمایه‌گذاری آنلاین به آدرس www.ibshop.ir  و از طریق شعب سوپر مارکت های مالی تامین سرمایه تمدن امکان پذیر است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ