کد خبر: ۲۲۱۱۱۴
۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

راهکارهای
معاون اقتصادی و مدیر سرمایه گذاری اعلام کردند:

راهکارهای "خودرو" برای خروج از زیان، دلیل تعلیق نماد و زمان بازگشایی

معاون اقتصادی و مدیر سرمایه گذاری ایران‌ خودرو با اعلام راهکارهای خروج از زیان و دلیل تعلیق نماد ، زمان بازگشایی نماد و رفع تعلیق را پیش بینی کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسین تقدسی معاون اقتصادی ایران‌ خودرو در حاشیه بازدید و آزمایش محصولات برقی با بیان اینکه سودآوری و خروج از شمول ماده 141 اصلاحیه قانون تجارت از مهم‌ترین راهبردهای این خودروساز است، گفت: برای این‌منظور تولید محصولات جدید با ترکیب بهینه و مدیریت بهای ‌تمام‌ شده در بخش‌های مواد اولیه و قطعات، متقاعدسازی ارکان تصمیم‌گیر جهت قیمت‌گذاری منصفانه و تنظیم قیمت بازار و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها که توسط نهادهای تصمیم گیر پیش روی خودروساز قرار می گیرد از جمله بورس کالا در دستور کار است.

وی افزود: افزایش کارایی و بهبود بهره‌وری در ایران خودرو بخصوص در شرکت‌های فرعی، جزو برنامه‌های راهبردی است. برنامه خروج از شمول ماده 141  قانون تجارت، افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها است که نیازمند موافقت با درخواست شرکت جهت اصلاح قانون و صدور مجوزهای لازم از سوی مبادی ذی‌ربط است. انتظار می‌رود، راهبردهای فوق و اقدامات در دست اجرا، شرکت را در مسیر سودآوری قرار دهد.

همچنین مریم اسماعیلی مدیر سرمایه‌گذاری ایران‌ خودرو با اعلام دلیل تعلیق نماد مبنی بر تاخیر در انتشار صورت‌های مالی حسابرسی‌ شده نیمه نخست سال، گفت: دلیل این موضوع تاخیر در ارایه صورت‌های مالی تلفیقی حسابرسی‌ شده شرکت ایران‌ خودرو دیزل ناشی از استقرار سیستم نرم‌ افزاری جدید بود که با توجه به انتشار صورت‌های مالی، انتظار می‌رود صورت مالی حسابرسی‌ شده ایران خودرو تا 30 بهمن منتشر و نماد "خودرو" رفع تعلیق شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ