کد خبر: ۲۲۱۴۱۲
۰:۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۹

جزییات حراج گسترده سکه در یکشنبه و نحوه ثبت نام و خرید در مرکز مبادله
از سوی مدیرعامل اعلام شد:

جزییات حراج گسترده سکه در یکشنبه و نحوه ثبت نام و خرید در مرکز مبادله

مدیرعامل مرکز مبادله ارز و طلا با اعلام جزئیات حراج سکه و نحوه ثبت نام و خرید برای عموم مردم، گفت: سکه‌های عرضه شده در حراج ۱۳ اسفند، ضرب سال ۸۶ است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی سعیدی در خصوص جزبیات حراج سکه طلا در مرکز مبادله ارز و طلا، اعلام کرد: عرضه از یکشنبه ۱۳ اسفند و از طریق سامانه طلای مرکز مبادله آغاز می‌شود و عموم مردم می‌توانند در حراج حضور یابند. آگهی عرضه دو روز قبل از عرضه در سایت www.ice.ir منتشر می‌شود.

متقاضی خرید سکه طلا برای حضور در حراج، ابتدا باید از طریق سامانه اینترنتی ثبت نام کرده و اطلاعات هویتی را ثبت و یکی از شعب منتخب بانک ملی را جهت دریافت فیزیکی سکه طلا در استان مورد نظر انتخاب کند. احراز هویت و ثبت نام دو روز قبل از روز حراج قابل انجام است. متقاضی باید معادل تعداد سفارش مورد نظر متناسب با قیمت پیشنهادی از طریق درگاه پرداخت اینترنتی سامانه به حساب اعلام شده واریز کند.

روز حراج و در طول ساعت ثبت سفارش خرید، متقاضی بر اساس واریز، تعداد سکه مورد نظر را ثبت خواهد کرد. سکه طلا در حراج از بالاترین اولویت قیمت به پایین‌ترین اولویت و متناسب با مقدار عرضه به متقاضیان تخصیص داده و وضعیت تخصیص از طریق پیامک به متقاضی اطلاع‌رسانی می‌شود.

برنده حراج سکه طلا جهت تحویل فیزیکی سکه از شعبه منتخب باید از ۷ روز کاری پس از تخصیص به مدت ۷ روز کاری بعد مراجعه کند. در صورت تاخیر متقاضی به مدت ۷ روزکاری دیگر می‌تواند با پرداخت هزینه نگهداری، سکه را تحویل بگیرد. عدم مراجعه برای دریافت سکه در مهلت مقرر به فسخ معامله منجر خواهد شد و وجوه واریزی پس از کسر هزینه‌های عملیاتی عودت داده می‌شود.

علاوه بر این وجه پرداخت شده توسط متقاضیان خریدی که در حراج برنده نشده‌اند نیز به آنها عودت داده خواهد شد. سکه‌های عرضه شده در حراج ۱۳ اسفند، ضرب سال ۸۶ است و زمان عرضه سکه‌های بدون تاریخ بانک مرکزی، متعاقباً و با هماهنگی اعلام می‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ