کد خبر: ۲۲۱۴۲۱
۰:۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۹

آمادگی سازمان برنامه و بودجه در ارایه بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ به مجلس

آمادگی سازمان برنامه و بودجه در ارایه بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ به مجلس

رئیس سازمان برنامه و بودجه با ابراز رضایت از دو مرحله‌ای شدن لایجه بودجه برای اولین بار، گفت: آمادگی ارایه بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ به مجلس وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، داود منظور با دفاع از دو مرحله‌ای شدن لایجه بودجه برای اولین بار و از جهت اصلاح ساختار بودجه، گفت: لازم است امور سازمان بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ را در تعامل کامل با دستگاه‌های اجرایی تنظیم کند. ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی بر مبنای شاخص‌های کارکردی بوده و باید همه امور تخصصی سازمان، عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سال جاری را در قالب سندهای مورد توافق ارزیابی کنند.

وی افزود: با توجه به بررسی نهایی برنامه هفتم توسعه در شورای نگهبان و بعد از انجام اصلاحات از سوی مجلس، تهیه بُرش سال اول اجرای برنامه هفتم  از سوی معاونت‌ها و امور تخصصی سازمان درخواست می شود. در این بُرش یکساله، اقدامات مهم و عملکردی بر اساس شاخص‌های کلیدی به تفکیک دستگاه‌ها باید آماده و اهداف کمی هم در آن لحاظ شود.

منظور با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی برای اقدامات پیشران بر مبنای سند تحول دولت مردمی که در آغاز دولت به همه دستگاه‌ها ابلاغ شده توضیح داد: معاونت‌ها و امورهای تخصصی سازمان باید به برنامه عملیاتی مشترک با دستگاه‌ها برسند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ