کد خبر: ۲۲۱۴۳۰
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۹

پیگیری
معاون اقتصادی و مالی به بورس پرس خبر داد:

پیگیری "فولاد" برای ثبت سرمایه جدید و ۱۰۸ هزار میلیاردی تا قبل از پایان سال

معاون اقتصادی و مالی فولاد مبارکه با اشاره به اعمال افزایش سرمایه ۳۵ درصدی از پیگیری ثبت سرمایه جدید و ۱۰۸ هزارمیلیارد تومانی تا قبل از پایان سال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مهدی کویتی با اشاره به برگزاری مجمع فوق العاده دوم اسفند فولاد مبارکه برای افزایش سرمایه 35 درصدی از محل سود انباشته به بورس پرس، گفت: طی این رویداد سرمایه اسمی "فولاد" از 80 به 108 هزار میلیارد تومان رسید. انتظار می رود طرح‌های توسعه مدنظر منجر به  افزایش اشتغال‌ زایی، افزایش تولید، کاهش وابستگی به واردات و سودآوری گروه فولاد مبارکه شود.

وی درباره ثبت سرمایه جدید هم توضیح داد: فرایند این رویداد انجام شده و پیگیری ها در جریان بوده تا با دریافت نامه سازمان خصوصی سازی، ثبت سرمایه جدید در اداره ثبت شرکت ها تا قبل از سال جاری به پایان برسد. این افزایش سرمایه هم با هدف تامین بخشی از منابع مورد نیاز طرح توسعه نورد گرم دو، جبران مخارج سرمایه ای انجام شده بابت تکمیل سایر پروژه های در جریان تکمیل است.

به گفته کویتی، فولاد مبارکه با دارا بودن بیش از 130 شرکت سرمایه 108 هزار میلیارد تومان، بزرگ‌ترین هلدینگ عملیاتی ایران بوده و ارزش روز بازار سهام تا  قبل از توقف نماد برای برگزاری مجمع فوق العاده بیش از 474 هزار میلیارد تومان بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ