کد خبر: ۲۲۱۵۳۴
۱۴:۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳

دلیل اختلال در سایت حراج سکه و تمدید زمان احراز هویت تا ساعت ۱۵
سخنگوی مرکز مبادله اعلام کرد:

دلیل اختلال در سایت حراج سکه و تمدید زمان احراز هویت تا ساعت ۱۵

سخنگوی مرکز مبادله طلا و ارز با اعلام دلیل اختلال در سایت حراج سکه از تمدید زمان احراز هویت تا ساعت ۱۵ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس طبق اعلام قبلی، حراج ربع سکه در مرکز مبادله ارز و طلا از ساعت 12 آغاز شد اما از همان دقایق نخست، سایت معرفی شده با اختلال همراه شد.

بر اساس این گزارش، اصغر بالسینی سخنگوی مرکز مبادله علت این اختلال را افزایش تقاضای مردم برای احراز هویت و ثبت سفارش اعلام کرد و گفت: متقاضیان باید از ساعت 12 تا 15 سفارش گذاری می کردند اما به دلیل حجم بالای تقاضا تصمیم گرفته شد مهلت احراز هویت تا ساعت 15 تمدید شود.

مردم همزمان می توانند احراز هویت را با ثبت سفارش انجام دهند. اگر امروز فرصت احراز هویت نشد در حراج بعدی که زمان آن به زودی اعلام می شود می توان حضور یافت.

در این مرحله از حراج، ربع سکه طلا با ضرب سال 86 عرضه می شود و زمان عرضه سکه های بدون تاریخ بانک مرکزی، متعاقبا و با هماهنگی بانک مرکزی اعلام می شود. هر متقاضی مجاز به ثبت سفارش حداکثر 5 قطعه و شروع جلسه حراج راس ساعت 12 و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت 12 الی 15 خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص از ساعت 15 تا 16 همان روز است و ساعت 16 نیز نتایج حراج اعلام می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» جلیل | ساعت ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
0
0
پاسخ
... ترافیکو بردی بالا اوناییکه احراز هویتم کردن و کیفپولشون موجودی داری نمتونن سفارش بزنن.

» مری | ساعت ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
0
0
پاسخ
بالاخره ساعت 2 بامداد موفق به احراز هویت شدم ولیکن با وجودی که احراز هویت شدم و 50 میلیون هم واریز کرده ام اما سایت برای ثبت سفارش تا همین الان بالا نیامده است. پاسخگوی خسارت مالی و بار روانی مردم کیست؟
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ