کد خبر: ۲۲۱۶۹۹
۱۳:۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹

دومین اعتبار کالابرگ الکترونیکی با مهلت یک ماهه برای خانوارها شارژ شد
معاون وزارت کار:

دومین اعتبار کالابرگ الکترونیکی با مهلت یک ماهه برای خانوارها شارژ شد

معاون وزارت کار از واریز اعتبار مرحله دوم برای مشمولان طرح فجرانه کالابرگ از دیشب خبر داد و گفت: خرید با مهلت یک ماهه باید توسط سرپرست خانوار انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علیرضا عسگریان درباره اجرای مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی در گفت‌ و گوی تلویزیونی، اعلام کرد:‌ طرح فجرانه کالابرگ سه‌ ماهه است و تا ۱۷ اردیبهشت ادامه دارد. ساعت ۲۴ جمعه اعتبار مرحله دوم برای مشمولان شارژ شد و هر نفر می‌تواند ۱۱ قلم کالای اساسی را با قیمت ۵۲۳ هزار تومان خریداری کند. ۲۲۰ هزار تومان هم یارانه تشویقی دولت تعلق می گیرد.

خرید باید توسط سرپرست خانوار انجام شود اما محدودیت استفاده از کارت وجود ندارد و از هر کارت بانکی می‌توان خرید کرد. یارانه ۲۲۰ هزار تومانی طرح فجرانه کالابرگ قابل ذخیره شدن برای ماه‌های دیگر نیست و مهلت یک ماهه استفاده دارد. افرادی که عضو طرح کالابرگ نیستند می‌توانند طبق روال گذشته در سایت حمایت وزارت کار اعتراض را ثبت کنند البته دهک‌بندی‌ها فعلا و تا پایان اجرای طرح سه‌ ماهه تغییر نخواهد کرد.

با کنار گذاشتن شرط خرید حداقل ۲۰۰ هزار تومان برای بهره‌مندی از یارانه مضاعف، استفاده مردم نسبت به قبل ۳۰ برابر افزایش یافت. به طوری که روزانه یک میلیون تراکنش برای خرید از کالابرگ انجام می‌شود. قرار نیست نان به طرح کالابرگ اضافه شود. چرا که یارانه بزرگی به آرد و نان داده می‌شود.

بیش از ۵۲  از ۶۱ میلیون نفر مشمول طرح فجرانه کالابرگ معادل ۸۷ درصد از آن استفاده کردند البته این نسبت در دهک‌های یک تا سه بیش از ۹۰ درصد بود.
ضرورتی ندارد مردم حتما ۱۱ قلم کالا را با هم خریداری کنند تا از اعتبار کالابرگ بهره‌مند شوند بلکه هر قلم را می‌توانند جدا جدا خریداری کنند و در هر بار خرید از مقدار تخفیف آن استفاده کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ