کد خبر: ۲۲۱۷۱۳
۰:۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰

وعده واریز وجه متقاضیان ناموفق در امروز و نتیجه سومین حراج + عرضه نیم سکه
مرکز مبادله ارز و طلا اعلام کرد:

وعده واریز وجه متقاضیان ناموفق در امروز و نتیجه سومین حراج + عرضه نیم سکه

مرکز مبادله ارز و طلا با اعلام علت تاخیر چند روزه در بازگشت وجه بسیاری از متقاضیان ناموفق در اولین حراج ربع سکه، وعده وازیر وجه در روز جاری و عرضه نیم سکه در دوشنبه داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مرکز مبادله ارز و طلا در واکنش به بلاتکلیفی و ضرر بسیاری از متقاضیان ناموفق در اولین حراج ربع سکه در دریافت وجه، اعلام کرد: با توجه به مشکل پیش آمده در خصوص استرداد وجه برخی متقاضیان حراج سکه طلا که روزهای ۱۳ و ۱۶ اسفند اقدام به واریز وجه کرده اما مبالغ درخواستی به حساب آنها عودت داده نشده به اطلاع می رساند این مشکل ناشی از اختلال در یکی از زیرساخت های پرداخت بوده که تا پایان وقت دیروز  برطرف و وجوه این دسته از متقاضیان نهایتا تا امروز به صورت پایا و ساتنا به حساب آنها واریز خواهد شد.

این واریز وجه به صورت خودکار به حسابی که مبلغ از آن پرداخت شده، برگشت داده خواهد شد و نیازی به هیچ گونه پیگیری از سوی متقاضیان نیست.

براساس این گزارش، همچنی دیروز در سومین حراج سکه مجموع ۴۴ هزار و ۴۱۰ سکه ثبت سفارش شده ۱۵ هزار و ۳۳ قطعه ربع سکه با میانگین قیمت ۱۲.۸ میلیون به متقاضیان تخصیص داده شد.

حراج‌های بعدی هم امروز و فردا ( یکشنبه و دوشنبه) برگزار می شود اما در چنجمین حراج که دوشنبه برگزار می شود علاوه بر ربع سکه، نیم سکه ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی عرضه خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» حسین | ساعت ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
0
0
پاسخ
... از سبزدهم پول من دستشونه تا به امروز که این پیام رو میدم هیچ کس هم پاسخگو نیست.ی مشت بی سواد گذاشتن واسه مدیریت
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ