کد خبر: ۲۲۱۷۲۵
۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰

توضیح دیرهنگام مدیرعامل فناوری بورس درباره اختلال کم سابقه معاملات فرابورس!

توضیح دیرهنگام مدیرعامل فناوری بورس درباره اختلال کم سابقه معاملات فرابورس!

مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران ، توضیحی دیرهنگام از اختلال کم سابقه دو روز اخیر سامانه معاملات فرابورس داد!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی حسنی در خصوص اختلال کم سابقه دو روز اخیر سامانه معاملات فرابورس فقط حاضر به ارایه توضیح به رسانه سازمان بورس (سنا) شد و اعلام کرد: ابتدا شنبه سرویس SAN Storage زیر ساخت فرابورس متوقف شد. این تجهیزات نقطه اشتراک تمامی ماژول‌های سامانه معاملات بود که از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و بطور عملی موجب توقف تمامی اجزی سامانه معاملاتی فرابورس شد.

وی افزود: نظر به دریافت نشدن نتیجه مثبت به رغم کار فنی و تلاش‌های اولیه صورت گرفته‌ طی دیروز، سامانه به زمان شروع بازار نرسید و این موضوع از کانال های مختلف اطلاع ‌رسانی شد. با توجه به زمان‌بر بودن مراحل کار، قطعی سامانه ادامه پیدا کرد و دیروز بدون معامله در فرابورس پایان یافت.

این مقام مسئول ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته گروه فنی با تمرکز بر رفع مشکل پیش آمده و انتخاب راه‌حل مشخصی که ریسک کمتری داشته باشد بی‌وقفه تلاش ها را ادامه داده‌اند و پیش بینی می‌شود بازار امروز با تاخیر شروع شود. انتظار می رود در زمان پیشرو، 100 درصد سرویس‌ها تکمیل شوند. نگرانی بابت داده بطور قطع وجود ندارد.

به گفته حسنی، شرکت مدیریت فناوری ضمن پوزش از تمامی ذینفعان بازار فرابورس در تلاش است طبق پروژه‌های تعریف شده که مراحل تکمیل را می‌گذراند از تکرار این گونه موارد جلوگیری کرده و خدمتی پایدار در این حوزه ارائه کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ