کد خبر: ۲۲۲۱۳۹
۰:۰ - ۱۴۰۳/۱/۱۵

توضیحات تکمیلی

توضیحات تکمیلی "حکشتی" درباره کاهش ۸۷ درصدی زیان خالص ۶ ماهه

شرکت کشتیرانی با ارائه توضیحات تکمیلی درباره دلایل کاهش ۷۵ و ۹۳ درصدی سایر درآمدها و هزینه‌های عملیاتی از افت ۸۷ درصدی زیان خالص ۶ ماهه نسبت به دوره مشابه قبل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت کشتیرانی با ارائه توضیحات تکمیلی درباره دلایل کاهش ۷۵ و ۹۳ درصدی سایر درآمدها و هزینه‌های عملیاتی از افت ۸۷ درصدی زیان خالص ۶ ماهه نسبت به دوره مشابه قبل خبر داد.

بر اساس این گزارش، "حکشتی" پیرو بارگذاری صورت‌های مالی حسابرسی شده دوره ۶ ماهه منتهی به آذر ۱۴۰۲ شرکت اصلی با ارائه توضیحات تکمیلی، اعلام کرد: سرفصل سایر درآمدهای عملیاتی مربوط به سود تسعیر دارایی‌های ارزی عملیاتی است و کاهش ۷۵ درصدی این سرفصل نسبت به دوره مشابه سال مالی قبل ناشی از کاهش دارایی‌های ارزی از ۱۲۸ به ۶۱ میلیون دلار و افزایش نرخ ارز نسبت به دوره مشابه قبل از ۴ به ۱۳ درصد است.

سرفصل سایر هزینه‌های عملیاتی مربوط به زیان تسعیر بدهی‌های ارزی عملیاتی است و کاهش ۹۳ درصدی این سرفصل نسبت به دوره مشابه قبل ناشی از کاهش بدهی‌های ارزی از ۷۲۹ به ۶۲ میلیون دلار و افزایش نرخ ارز نسبت به دوره مشابه سال مالی قبل از ۴ به ۱۳ درصد است.

کاهش سرفصل سایر درآمدها و هزینه‌های غیر عملیاتی از ۷۲.۹ به ۶.۲ میلیارد تومان نسبت به دوره مشابه سال مالی قبل عمدتاً ناشی از افزایش هزینه‌ های حقوقی در دوره جاری و تفاوت استهلاک انباشته ساختمان برج آسمان( اصلاح حساب) در دوره مالی قبل است.

با توجه به موارد فوق، زیان خالص ۸۷ نسبت به دوره مشابه سال مالی قبل کاهش داشت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ