کد خبر: ۲۲۲۱۵۲
۱۱:۵ - ۱۴۰۳/۱/۱۵

عدم تصمیم بانک بورسی برای خرید ۵۱ درصد سهام باشگاه استقلال

عدم تصمیم بانک بورسی برای خرید ۵۱ درصد سهام باشگاه استقلال

بانک تجارت پیرو شایعه تحصیل ۵۱ درصد سهام باشگاه استقلال، اعلام کرد: مذاکراتی با این بانک صورت گرفته اما با در نظر گرفتن الزامات قانونی، تصمیمی تاکنون اتخاذ نشده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک تجارت پیرو شایعه تحصیل سهام باشگاه استقلال از مذاکره با این بانک در این خصوص و عدم اتخاذ تصمیم تا کنون با در نظر گرفتن الزامات قانونی خبر داد و در جریان معاملات امروز با افت یک درصدی قیمت سهام روبرو شد.

بر اساس این گزارش، "وتجارت" پیرو شایعه تحصیل سهام باشگاه استقلال توسط بانک تجارت، اعلام کرد: مذاکراتی در این زمینه با تعدادی از بانک‌ها از جمله بانک تجارت صورت گرفته اما با در نظر گرفتن الزامات قانونی و مقرراتی تا کنون تصمیمی اتخاذ نشده است. در صورت وقوع رویداد با اهمیت مراتب متعاقباً به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

دولت در چهارمین تلاش، بلوک ۵۱ درصدی سهام باشگاه استقلال را بدون تغییر قیمت و با همان ارزش ۱.۸ هزار میلیارد تومانی ۲۱ فروردین روانه میز فروش می کند.

خریدار معاف از پرداخت مالیات بوده و درصورت خرید شرایطی باید ۱۰ درصد ثمن معامله را نقدی طی مهلت ۲۰ روز کاری و مابقی را طی ۶ سال با فواصل زمانی ۶ ماهه و نرخ سود ۲۳ درصد پرداخت کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ