کد خبر: ۲۲۲۱۵۵
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۱/۱۵

کارت سوخت شخصی تا ۱۰ روز آینده اجباری خواهد شد / عدم ارتباط با گرانی!
وزیر نفت:‌

کارت سوخت شخصی تا ۱۰ روز آینده اجباری خواهد شد / عدم ارتباط با گرانی!

وزیر نفت گفت: استفاده از بنزین خودروهای شخصی طی ۷ تا ۱۰ روز آینده فقط با کارت سوخت شخصی انجام خواهد شد و این موضوع هم ربطی به افزایش قیمت بنزین ندارد!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جواد اوجی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت با اشاره به فعالیت شبانه روزی پالایشگاه های بورسی و دولتی در تامین سوخت تعطیلات نوروز و نبود مشکل، اعلام کرد: مصرف بنزین در نوروز نسبت سال گذشته با افزایش حدود ۷ میلیون لیتری به ۱۵۰ میلیون لیتر رسید. درحالی که ظرفیت تولید ۱۱۴ میلیون لیتری وجود دارد. با این حال بنزین تمام جایگاه ها و مبادی مصرف تامین شد.

وی افزود: وزارت نفت طبق تکلیف قانون بودجه ۱۴۰۳ باید ۹۵ درصد عملیات سوخت گیری را با کارت سوخت شخصی انجام دهد اما با توجه به احتمال عدم آمادگی مردم در تعطیلات نوروز، کارت سوخت جایگاه ها طی دو هفته اول سال در اختیار مردم قرار گرفت ولی سوخت گیری طی هفت تا ۱۰ روز آینده با هدف مدیریت مصرف بنزین باید با کارت شخصی انجام شود. این موضوع هم ربطی به افزایش قیمت بنزین ندارد!

اوجی ادامه داد: در این میان ۱۹.۵ میلیون کارت سوخت شخصی صادر شده و شرکت ملی پالایش و پخش هم در کوتاه ترین زمان، اقدام به صدور کارت سوخت می کند. بنابراین از مردم درخواست می شود این مورد مهم را مد نظر داشته باشند که فقط از کارت سوخت شخصی استفاده کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ