کد خبر: ۲۲۲۱۶۲
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۱/۱۵

رشد قیمت همه بازارها به جز بورس و تداوم سکوت مسئولان/ سکه ۴۳ میلیون شد!

رشد قیمت همه بازارها به جز بورس و تداوم سکوت مسئولان/ سکه ۴۳ میلیون شد!

روند صعودی قیمت ها در بازارهای ارز، طلا و خودرو به جز بورس همچنان ادامه دارد و با ثبت رکوردهای جدید و سکوت مسئولان همراه شده است!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دومین هفته سال جدید در حالی به پایان می رسد که روند صعودی قیمت ها در همه بازارها به جز بورس، تشدید و با ثبت رکوردهای تاریخی و صد البته با سکوت مسئولان مخصوصا" رئیس کل بانک مرکزی همراه شده که دلار بازار آزاد را قبول ندارد!

براساس این گزارش، دلار امروز به نیمه کانال 63 هزار تومان رسید و همین یک متغیر مهم کافی بود تا قیمت انواع سکه و خودرو هم رشد کند. به طوریکه قیمت سکه تمام طرح جدید و قدیم با رشد یک میلیون و 500 هزار تومانی به بیش از 43.3 و حدود 41 میلیون تومان بالغ شد. نیم و ربع سکه نیز با جهش 700 و 200 هزار تومانی از 26 و 16 میلیون تومان عبور کردند.

قیمت سکه گرمی نیز به حدود 7.9 میلیون تومان و هر گرم طلای 18 عیار به 3.47 میلیون رشد کرد. به این ترتیب طی دو روز اخیر، قیمت سکه حدود 9 درصد گران تر و با دلار 80 هزار تومانی و حباب 27 درصدی، قیمت گذاری شد!

از سوی دیگر قیمت انواع خودرو به دلیل رشد دلار و انتظارات تورمی، گران تر از همیشه شد و طی آن دنا پلاس توربو اتوماتیک با گرانی 50 میلیون تومانی به بیش از یک میلیارد و 30 میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) به 1.1 میلیارد و پژو 2.7 اتوماتیک به مرز یک میلیارد تومان نزدیک شد. بهای تارا دنده‌ای نیز با افزایش 75 میلیون تومانی از 85 میلیون تومان عبور کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ