کد خبر: ۲۲۲۱۷۲
۰:۱ - ۱۴۰۳/۱/۱۸

واکنش معاون وزیر به فروش تا ۲۰ میلیونی کارت سوخت بنزین : غیر منطقی است!

واکنش معاون وزیر به فروش تا ۲۰ میلیونی کارت سوخت بنزین : غیر منطقی است!

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، فروش ۳ تا ۲۰ میلیون تومانی کارت های سوخت شخصی را غیر منطقی اعلام کرد!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جعفر سالاری نسب در واکنش به فروش 3 تا 20 میلیون تومانی کارت های سوخت شخصی و به دلیل اجبار به استفاده از کارت سوخت طی روزهای آینده، اعلام کرد: طبق قانون‌ بودجه سال جاری باید ۹۰ درصد سوخت گیری با کارت سوخت شخصی انجام شود و در این رابطه هفته جاری اطلاع رسانی خواهد شد.

پیش نیاز استفاده از کارت سوخت شخصی هم فراهم شدن انجام مقدماتی توسط فراجا و صدور کارت سوخت طی یک هفته‌ است. بنابراین مالکین خودرو بدون کارت سوخت باید اقدام به ارایه تقاضا کنند تا در عرض یک هفته کارت را تحویل بگیرند.

کارت‌های اضطراری جایگاه‌ها هم در اختیار شرکت پخش بوده و باید از داشبورد صورت‌حساب در اختیار شرکت قرار گیرد. بنابراین امکان خروج کارت از جایگاه وجود ندارد. علاوه بر این هر کارت دارای کد مخصوص بوده و در جایگاه دیگر فعال نمی شود. کارت های شخصی هم دارای ۶۰ لیتر بنزین سهمیه ایی و ۱۰۰ لیتر آزاد است. بنابراین منطقی نیست ۱۶۰ لیتر با نرخ‌های  مطرح شده ه در فضای مجازی فروخته شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ