کد خبر: ۲۲۲۱۸۷
۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۱/۱۸

تغییر مدیرعامل سازمان حسابرسی بعد از ۱۴ ماه + سوابق نفر جدید
با تصمیم وزیر اقتصاد رخ داد:

تغییر مدیرعامل سازمان حسابرسی بعد از ۱۴ ماه + سوابق نفر جدید

وزیر اقتصاد بعد از حدود ۱۴ ماه و بدون اعلام دلیل، تصمیم به برکناری مدیر عامل و رئیس هیأت عامل سازمان حسابرسی گرفت و مدیرعامل یک شرکت رتبه بندی را به این سمت گمارد!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،  احسان خاندوزی که این روزها برای چندمین بار با شایعه برکناری از وزارت اقتصاد و تدوام انتقادات مواجه شده در کمتر از 14 ماه و بدون اعلام دلیل، تصمیم به تغییر مدیر عامل و رئیس هیأت عامل سازمان حسابرسی گرفت.

براساس این گزارش، قدرت اله اسماعیلی در حالی از بهمن 1401 با تصمیم خاندوزی، سکاندار سازمان حسابرسی شده بود که به جای وی محمد جلیلی عهده دار این سمت شده است.

جلیلی متدلد 1352 و دارای دکتری مدیریت بازرگانی، کارشناسی ارشد معارف اسلامی و مدیریت مالی از دانشگاه امام صادق(ع)، سوابقی چون مدیرعاملی شرکت رتبه بندی اعتبار ایران از سال 85 تاکنون، مدیر بررسی های اقتصادی و تحلیل های بنیادین گروه صنعتی سدید، معاون مالی اداری شرکت الکترومهر، رئیس واحد حسابداری مدیریت شرکت ساسان (پارسی کوالا)، کارشناس قیمت تمام شده شرکت نخ البرز، کارشناس مالی و قیمت تمام شده سازمان حمایت و کارشناس بودجه و برنامهریزی و نظارت مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما است.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ