کد خبر: ۲۲۲۳۰۴
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۱/۲۱

مهلت ۱۰ روزه رئیسی برای مشارکت مردم در تولید/ حضور پناهیان در جلسه دولت!

مهلت ۱۰ روزه رئیسی برای مشارکت مردم در تولید/ حضور پناهیان در جلسه دولت!

رئیس جمهور برای تعیین ساز و کارهای عملیاتی مشارکت مردم در تولید، دستور تشکیل کارگروه دولت و فعالان تولید و اقتصاد و مهلت ۱۰ روزه داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ابراهیم رئیسی در دیدار با جمعی از مسئولان، صاحب‌نظران و حلقه‌های میانی عرصه تولید و اقتصاد با صدور دستوراتی، اعلام کرد: کارگروهی متشکل از مسئولان دولت و فعالان عرصه تولید و اقتصاد تشکیل شود تا طی حداکثر ۱۰ روز، ساز و کارهای اجرایی و عملیاتی کردن مشارکت مردم در امر تولید در دستگاه‌ها و نهادهای دولتی تعیین شود.

برگزاری مستمر جلسات حل مسئله برای رفع موانع و مشکلات فعالین این بخش، ایجاد سامانه ملی جهت ثبت اقدامات و مشکلات فعالان اقتصاد مردمی و پیگیری و حل این مشکلات از سوی مسئولان، توجه ویژه به ظرفیت و نقش بانوان در تولید، ایجاد بازار برای عرضه کالاهای تولیدی و صنایع دستی در استان‌ها، بهره‌گیری از تجربیات موفق و ظرفیت بسیج در مشارکت بیشتر مردم در فعالیت‌های اقتصادی، تأکید بر جبران کم توجهی‌های گذشته به بخش تعاون و تأکید بر ضرورت نقش‌آفرینی همه اقشار جامعه و افراد موثر در فعال‌سازی مشارکت‌های مردمی از دیگر نکات مدنظر وی بود.

رئیسی همچنین از صاحب‌نظران و فعالان اقتصادی خواست، تجربیات و تحقیقات در بهره‌گیری از ظرفیت مردم در تولید و اقتصاد را در اسرع وقت جهت استفاده در برنامه عملیاتی‌ دولت ارائه کنند.

نکته قابل توجه در عکس‌های منتشر شده از این جلسه در خبرگزاری دولت، حضور علیرضا پناهیان بعد از جنجال‌ها و اظهارات اخیر درباره پیامبر گرامی اسلام و امیر المومنین (ع) است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ