کد خبر: ۲۲۲۴۲۴
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۱/۲۷

اولین حراج انواع سکه در سال جدید و هجدهمین حراج شمش طلا
امروز و فردا برگزار می شود:

اولین حراج انواع سکه در سال جدید و هجدهمین حراج شمش طلا

اولین حراج انواع سکه در سال جدید با سهمیه حداکثر هر نفر ۵ قطعه در امروز و هجدهمین حراج شمش طلا فردا برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، امروز اولین جلسه حراج سکه طلا و برای دهمین بار از طریق سامانه معاملات مرکز ارزر و طلا با سکه تمام، نیم و ربع سکه ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی برگزار می شود و حداکثر مجموع سفارش هر متقاضی هم ۵ قطعه است.

براساس این گزارش، شروع جلسه حراج راس ساعت ۱۲ بوده و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت ۱۲ الی ۱۵ خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص نیز از ساعت ۱۵ تا ۱۷است و ساعت ۱۷ نتایج حراج اعلام می شود.

فرآیند استرداد وجه کیف پول برای واریز از حساب‌های بانک ملی ایران در همان روز درخواست انجام می‌پذیرد و برای سایر بانک‌ها ظرف مدت ۴۸ ساعت انجام می‌شود.

از سوی دیگر هجدهمین حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلا و سومین دور در سال جدید هم فردا سه شنبه با همان شرایط قبلی برگزار می‌شود. زمان حراج شمش طلای استاندارد از ساعت ۱۲ تا ۱۶ بوده و وجه الضمان مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان برای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضیان خرید باید اقدام به پرداخت مبلغ وجه الضمان نزد بانک ملی، شعبه بانک کارگشایی مرکز کنند.

شمش طلای قابل عرضه یک کیلویی و باید حداقل عیار ۹۹۵ در هزار داشته باشد. متقاضی خرید می تواند حداقل و حداکثر یک و سه قطعه شمش طلا خرید کند. کارمزد حراج هم برای هر نفر دو در هزار ارزش معامله (جمعاً چهار در هزار) است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ