کد خبر: ۲۲۲۴۲۳
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۱/۲۷

ورود سامانه بارشی و آسمان بارانی حداقل ۱۳ استان از امروز تا پنچ شنبه
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

ورود سامانه بارشی و آسمان بارانی حداقل ۱۳ استان از امروز تا پنچ شنبه

سازمان هواشناسی با اعلام ورود سامانه بارشی، آسمان حداقل ۱۳ استان را از امروز تا پنچ شنبه ، بارانی پیش بینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طبق پیش بینی سازمان هواشناسی، امروز آسمان استان های بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، جنوب و شرق خوزستان، شرق لرستان، جنوب و نوار غربی اصفهان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، برخی نقاط هرمزگان و جزایر خلیج فارس و تنگه هرمز با افزایش ابر، رگبار و رعد و برق وزش باد شدید و در برخی مناطق تگرگ همراه است.

براساس این گزارش، فردا هم با تقویت سامانه بارشی این شرایط برای سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب یزد، جنوب و غرب اصفهان، جنوب و شرق خوزستان، جزایر خلیج فارس و تنگه هرمز و چهارشنبه در سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس، جنوب یزد و شرق خراسان جنوبی پیش بینی می شود.

همچنین امروز در آذربایجان غربی و شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی و سه شنبه و چهارشنبه در ارتفاعات البرز، مرکزی، بارش پراکنده رخ می دهد.

پنجشنبه نیز آسمان برخی مناطق جنوب شرق، شرق، جنوب ارتفاعات البرز مرکزی و جمعه در مناطقی از شمال غرب و ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی و ارتفاعات زاگرس مرکزی، بارانی خواهد بود.

در این میان از فردا تا پنچ شنبه ۶ استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، فارس، کرمان و یزد هم مستعد وقوع سیلاب خواهند بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ