کد خبر: ۲۲۲۵۴۱
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۲/۱

صلاحیت خریداران سهام استقلال و پرسپولیس در انتظار سازمان خصوصی سازی

صلاحیت خریداران سهام استقلال و پرسپولیس در انتظار سازمان خصوصی سازی

جلسه کارگروه تأیید اهلیت و صلاحیت سازمان خصوصی سازی برای خریداران ۸۵ درصد از سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برگزار شد تا برای واگذاری دوشنبه اعلام حضور کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طبق اطلاعیه فرابورس، امروز شنبه آخرین فرصت خریداران 85 درصد سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است تا مدارک مربوط در این خصوص را به سازمان خصوصی‌سازی ارائه دهند.

بر اساس این گزارش، پیگیری ها نشان می‌دهد پنج بانک‌ بورسی و دولتی متقاضی خرید باشگاه پرسپولیس و هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس متقاضی خرید باشگاه استقلال، مدارک برای خرید این دو باشگاه را به سازمان خصوصی‌سازی ارائه دادند.

جلسه کارگروه تأیید اهلیت و صلاحیت سازمان خصوصی سازی اکنون در حال برگزاری است. پیش‌بینی می‌شود با توجه به اتفاقات رخ داده صلاحیت خریداران پرسپولیس و استقلال امروز تأیید و همه چیز آماده برگزاری مزایده در روز دوشنبه هفته جاری شود.

پنج بانک ملت، تجارت، صادرات، شهر و رفاه به‌عنوان خریداران 85 درصد سهام پرسپولیس و هلدینگ پتروشیمی خلیج‌ فارس و شرکت‌های زیر مجموعه به‌عنوان خریداران 85 درصد سهام استقلال پا پیش گذاشته‌اند تا دوشنبه 3 اردیبهشت‌ در مزایده رسمی حضور یابند.

85 درصد سهام "استقلال و پرسپولیس" معادل بیش از 9.1 و 8.9 میلیارد سهم به ارزش پایه 2.7 و 3.1 هزار میلیارد تومان در فرابورس عرضه می شود. میزان حصه نقدی 10 درصد تعیین شده و خریدار یا خریداران باید اقساط را با فواصل 6 ماهه طی 6 سال تسویه کنند.

استقلال و پرسپولیس تا 5 اردیبهشت‌ فرصت دارند مدارک مربوط به مالکیت را در سامانه AFC بارگذاری کنند تا با برطرف شدن مشکل مالکیت مشترک خطر حذف از آسیا آنها را تهدید نکند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ