کد خبر: ۳۲۲۰۶
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۶/۹

افزایش سرمایه ۵۶ درصدی
از سوی مدیرعامل شرکت اعلام شد:

افزایش سرمایه ۵۶ درصدی "وغدیر" و زمان بهره برداری از دو طرح

مدیرعامل سرمایه گذاری غدیر از برنامه افزایش سرمایه ۵۶.۵ درصدی تا پایان سال طی دو مرحله خبر داد و زمان افتتاح طرح های پتروشیمی پردیس و نیروگاه بهبهان را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، غلامرضا سلیمانی درباره آخرین تحولات و برنامه های مدنظر سرمایه گذاری غدیر توضیح داد: تا دو ماه آینده طرح پتروشیمی پردیس با 1600 میلیارد تومان سرمایه به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به بهره برداری از طرح پتروشیمی شیراز با سرمایه گذاری 2600 میلیارد تومانی در روزهای گذشته با حضور معاون اول ریاست جمهوری گفت: شرکت نیروگاهی بهبهان نیز تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد و شرکت فولاد نی ریز تا پایان سال جاری افتتاح رسمی می شود.

سلیمانی درباره بهره برداری نیروگاه بهبهان گفت:دو واحد 160 مگاواتی به بهره برداری رسیده و با بهره برداری واحد سوم امیدواریم تا پایان سال جاری برق ما به شبکه سراسری کشور وارد شود.

این مقام مسئول درباره پروژه فولاد نی ریز گفت : این واحد 800 هزار تنی می تواند با افزایش تولید داخل کشور به صادرات نیز کمک کند و همچنین در افزایش اشتغال تاثیر بسزایی دارد.

حل مشکلات بانکی برای حضور سرمایه گذاران خارجی

سلیمانی درباره حضور سرمایه گذاران خارجی گفت: بعد از برجام شرکت های بزرگی از ایتالیا، آلمان، اسپانیا، ترکیه، کره و ژاپن و سوئد و نروژ آمدند و همکاری خود را در برخی از شرکت های زیرمجموعه غدیر آغاز کردند. در صورت حل مشکلات بانکی و نقل و انتقالات آسان پولی ، منابع خارجی هنگفتگی همراه با فناوری و نوآوری به ایران وارد خواهد شد.

"وغدیر" تا پایان سال 7.2 هزار میلیارد تومانی می شود

وی از برنامه افزایش سرمایه 56.5 درصدی طی دو مرحله خبر داد و گفت : تا پایان سال جاری سرمایه شرکت را در دو مرحله ابتدا از 4.608 به 5.4 هزار میلیارد و در مرحله بعد 7.2 هزار میلیارد تومان افزایش خواهیم داد. در مرحله اول ، افزایش سرمایه شرکت از محل اندوخته انجام می شود.

به گفته وی با رسیدن به سرمایه 7.2 هزار میلیارد تومانی ؛ این شرکت 2 میلیون یورویی خواهدشد که سرمایه ثبت شده نسبتا خوبی است و می تواند در مقابل شرکت های بزرگ اروپایی و چند ملیتی قد علم کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ