کد خبر: ۴۰۵۰۸
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۹/۷

دلیل اختلاف چشمگیر بین NAV و قیمت سهم سخت آژند/ افتتاح تالار بورس مشهد
در گفت وگو مدیرعامل شرکت با بورس پرس اعلام شد:

دلیل اختلاف چشمگیر بین NAV و قیمت سهم سخت آژند/ افتتاح تالار بورس مشهد

مدیرعامل شرکت ساختمانی سخت آژند با بیان علت اختلاف چشمگیر بین ارزش ذاتی و قیمت سهام و برنامه های مهم این شرکت ، زمان افتتاح تالار بورس مشهد را اعلام کرد.

حامد نورانی در گفت وگو با پایگاه خبری بورس پرس، با اعلام اینکه بین ارزش ذاتی و قیمت سهام سخت آژند اختلاف چشمگیری وجود دارد ، اظهار داشت: با توجه به وضعیت پروژه‌های موجود و قیمت تمام شده زمین‌های شرکت که در صورت های مالی مندرج در کدال، افشا شده، بین NAV شرکت و قیمت سهم در بازار اختلاف چشم گیری ایجاد شده است.

وی افزود: در این میان برنامه افزایش سرمایه چند برابری از محل مطالبات و سود انباشته در دستور کار شرکت است که گزارش طرح توجیهی آن در مراحل پایانی بوده و بزودی در کدال درج خواهد شد.

این مقام مسئول افزود: پروژه های در دست اقدام شرکت شامل پروژه های چابکسر، دیلمان و مشهد مقدس بوده که پیشرفت قابل ملاحظه ای دارند. به عنوان نمونه پروژه چابکسر با پیشرفت 90 درصدی همراه است و در سال مالی جاری تمامی واحدها فروش خواهند رفت.

نورانی در مورد پروژه تالار بورس مشهد هم توضیح داد: در جوار حرم رضوی تنها تالار اختصاصی بورس اوراق بهادار در حال ساخت بوده و پیش بینی می شود تا در سال آینده افتتاح شوند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ