کد خبر: ۴۳۳۰۲
۱۴:۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱

شگفتی یک شرکت با تحقق ۱۱۸ درصدی سود و رشد ۸۰۰ درصدی

شگفتی یک شرکت با تحقق ۱۱۸ درصدی سود و رشد ۸۰۰ درصدی

شرکت ۱۹۶ میلیارد تومانی ریل پرداز سیر ضمن تحقق ۱۱۸ درصدی سود، اقدام به تحقق ۴۵ ریالی سود با رشد ۸۰۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل کرد و شگفتی ساز و متوقف شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت ریل پرداز سیر که 26 اسفند سال گذشته با کشف قیمت 109 تومانی هر سهم به عنوان آخرین شرکت جدید سال 94 وارد فرابورس شده و برنامه افزایش 26 درصدی در پیش دارد، امروز در میانه های داد و ستد سهام با توقف نماد مواجه شد که ناشی از شگفتی جدید این شرکت بود.

به این ترتیب ، " حریل" درحالی با سرمایه 196 میلیارد تومانی برای هر سهم سال مالی اسفند جاری، 38 ریال سود پیش بینی کرده (81 درصد بیشتر نسبت به سود 21 ریالی سال مالی قبل ) که عملکرد حسابرسی نشده  9 ماهه منتهی به 30 آذر، اقدام به تحقق 45 ریالی سود کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان از رشد 800 درصدی دارد. از سوی دیگر این شرکت قادر به تحقق 118 درصدی سود سال جاری شده است.

با این اوصاف باید منتظر توضیحات مدیران شرکت به سازمان بورس و سهامداران بود.

براساس این گزارش ، آبان سال جاری هم شرکت فرابورسی اعتباری کوثر مرکزی (وکوثر) به وکالت از شرکت ارزش آفرینان کوثرکیش 784 میلیون سهم "حریل" معادل 40 درصد سهام را روانه میز فروش کرد که توسط شرکت سهامی خاص ارزش آفرینان فدک خریداری شد. 

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ