کد خبر: ۵۷۹۴۹
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۶/۶/۷

۳ دلیل افزایش تولید۹۰ درصدی ۳ خودرو در زامیاد و ورود ۲ محصول اروپایی

۳ دلیل افزایش تولید۹۰ درصدی ۳ خودرو در زامیاد و ورود ۲ محصول اروپایی

معاون زامیاد با اعلام ۳ دلیل افزایش ۹۰ درصدی ۳ خودرو ، از ورود ۲ مدل محصول روز اروپایی به خط تولید خبر داد و گفت: زامیاد به شرکتی بی رقیب در تنوع تولید محصول تبدیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از سایپا نیوز، ایرج خسروداد درخصوص افزایش تولید خودرو در زامیاد گفت:در روزهای اخیر با تامین مناسب، فعال سازی ظرفیت های موجود تولیدی و نیز استفاده بهینه از نیروی انسانی تولید محصولات وانت پادرا و وانت زامیاد تک و دوگانه سوز شیب تندی گرفته، بطوری که طی دو هفته اخیر تولید به طور نسبی بیش از 90 درصد افزایش یافته و به روزانه 150 دستگاه رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تمام تمهیدات لازم برای افزایش تیراژ تولید در دستور کار قرار گرفته،افزود: در سال جاری حدود 11 هزار دستگاه انواع وانت و کامیون در شرکت زامیاد تولید شده که با توجه به تقاضای مناسب بازار، میزان افزایش تولید این شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته محسوس خواهد بود.

این مقام مسئول با اشاره به تولید کامیون های ایویکو استرالیس و یوروکارگو عنوان کرد: تولید محصولات روز اروپایی نیز در سال جاری در دستور کار زامیاد قرار گرفته و برنامه ریزی مناسبی برای افزایش تولید کامیون های ایویکو در 6 ماهه دوم سال جاری انجام شده است. ضمن اینکه در نظر داریم به زودی محصولات مسافری ایویکو نظیر ون مسافری آراد و مینی بوس آذر را وارد خط تولید شرکت زامیاد کنیم.

خسروداد گفت: با تولید انواع خودروهای تجاری نظیر کامیون کِشنده، باری، کمپرسی، کامیونت، انواع وانت و انواع خودروهای مسافری نظیر مینی بوس و ون، زامیاد به شرکتی بی رقیب در تنوع تولید محصول تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ