کد خبر: ۱۰۰۲۲۴
۰:۰ - ۱۳۹۷/۷/۲۱

زمان عرضه اولیه ۱۰ درصد

زمان عرضه اولیه ۱۰ درصد "زپارس" مشخص شد/ جزییات فروش نهمین سهم جدید

زمان عرضه اولیه نهمین شرکت جدید بازار سهام مشخص و مقرر شد ۱۰ درصد از سهام شرکت کشت و صنعت دامپروری پارس دوشنبه در بازار دوم معاملات بورس تهران واگذار شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی از سرگیری عرضه های اولیه پس از 20 روز تاخیر و درحالی قرار است 10 درصد سهام شرکت داروسازی آوه سینا به عنوان هشتمین عرضه، دوشنبه هفته جاری واگذار شود که عرضه سهام شرکت کشت و صنعت دامپروری پارس نیز با تکمیل اطلاعات و برگزاری جلسه معارفه در 25 تیر ماه به عنوان نهمین عرضه در همان روز انجام خواهد شد .

بنابراین، بازار سهام دوشنبه هفته جاری میزبان عرضه 10 درصدی دو شرکت بورسی و فرابورسی خواهد بود.

به این ترتیب، مقرر شده 10 درصد از سهام "زپارس" با سرمایه 32.5 میلیارد تومانی معادل 32 میلیون و 534 هزار سهم در روز دوشنبه آینده 23 مهر در بازار دوم معاملات بورس عرضه اولیه شود.

در این واگذاری که از سوی کارگزاری بانک ملی انجام می شود، محدوده قیمت هر سهم "زپارس" بین 320 تا 350 تومان بوده و هر فرد حقیقی و حقوقی قادر به خرید حداکثر 300 سهم خواهد بود.همچنین متعهد خرید نیز شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی است و سقف تعهد خرید 50 درصد سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه است.

طبق بررسی ها، این شرکت 32.5 میلیارد تومانی، بهمن 66 با سرمایه اولیه 10 میلیون تومانی در استان اردبیل شهرستان گرمی به ثبت رسیده و مرکز اصلی آن در شهرستان پارس آباد اردبیل است.موضوع فعالیت این شرکت که دارای سال مالی منتهی به آذر و 136 نیروی انسانی است، تولید انواع محصولات کشاورزی،دامی، باغی و تهیه و اجرای طرح های مربوط به امور کشاورزی، دامپروری، پرورش طیور، آبزیان،باغداری و تولید محصولات خارج از فصل و به عبارتی تولید محصولات گلخانه ای است و برای ادامه حیات اقتصادی، ناگزیر به تولید محصولات با ارزش افزوده بالا است که در این راستا امتیاز تولید ذرت بذری 704 و تکثیر و توزیع ان را از وزارت جهاد کشاورزی اخذ کرده و قصد دارد نسبت به انتقال فناوری تولید بذور هیبرید کلزا،ارقام ذرت میان رس و زودرس،سورگوم و آفتابگردان اقدام کند.

همچنین سرمایه گذاری گروه توسعه ملی با 39.9 درصد، کشت و صنعت دامپروری مغان با 39.9 درصد و شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا ( متعلق به بانک ملی ایران ) با 20 درصد، در ترکیب سهامداری این شرکت حضور دارند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ