کد خبر: ۱۰۰۲۸۵
۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۷/۲۲

استیضاح شریعتمداری در جلسه هفته آینده مجلس
نماینده مجلس مطرح کرد:

استیضاح شریعتمداری در جلسه هفته آینده مجلس

عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه هنوز رئیس جمهور فهرست جدید وزرای پیشنهادی را اعلام نکرده ، گفت: اگر این فهرست هفته آینده ارائه نشود استیضاح وزیر صنعت در صحن علنی صورت خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،سعید باستانی با اشاره به اینکه احتمالاً هفته آینده استیضاح وزیر صنعت انجام خواهد شد به تسنیم گفت: اگر رئیس جمهور فهرست جدید وزاری پیشنهادی را برای وزارتخانه‌های صنعت، کار و اقتصاد اعلام و شریعتمداری جزء گزینه‌های پیشنهادی وزارت کار باشد عملاً موضوع استیضاح لغو خواهد شد.

وی با بیان اینکه هنوز رئیس جمهور فهرستی را اعلام نکرده، افزود: اگر این فهرست هفته آینده ارائه نشود استیضاح وزیر صنعت در صحن علنی مجلس صورت خواهد گرفت.

بنابراین گزارش، براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده قرار بود طرح استیضاح محمد شریعتمداری وزیر صمت در جلسه 16 مهرماه کمیسیون صنایع بررسی شود، اما به‌دلیل عدم حضور وی جلسه استیضاح برگزار نشد. طراحان استیضاح وزیر به این جمع‌بندی رسیدند که فرصتی 24ساعته به وزیر دهند تا در جلسه صبح 17 مهر کمیسیون متبوع جهت رسیدگی و بررسی استیضاح حاضر شود که غیبت وزیر صنعت در این جلسه هم باعث شد تا طراحان استیضاح به این جمع‌بندی برسند که نامه استیضاح وزیر برای رسیدگی در جلسه علنی تقدیم هیات رئیسه مجلس شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ