کد خبر: ۱۰۳۴۰۷
۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۷/۲۵

واکنش سریع فولاد مبارکه به تحریم : از قبل هم بودیم و اثری ندارد

واکنش سریع فولاد مبارکه به تحریم : از قبل هم بودیم و اثری ندارد

فولادمبارکه در کوتاه ترین زمان درباره اثر تحریم های آمریکا دست به شفاف سازی زد و اعلام کرد تحریم ها موضوع جدیدی نیست و خللی در جریان فعالیت های تولیدی، مالی و صادرات محصولات ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در میان 20 بانک و شرکتی که دیروز توسط خزانه داری آمریکا تحریم شدند ، فولادمبارکه هم در این فهرست وجود دارد که به عنوان اولین شرکت بورسی و فرابورسی و در کوتاه ترین زمان دست به شفاف سازی زد.

این شرکت 7.5 هزار میلیارد تومانی و مادر شرکت های فولادی درباره اثر تحریم ها اعلام کرد: در پی انتشار اخبار مربوط به قرار گرفتن نام فولاد مبارکه در لیست تحریم های جدید وزارت خزانه داری آمریکا به استحضار می رساند ، تحریم های بین المللی موضوع جدیدی نیست و فولاد مبارکه از سال ها قبل همچون سایر بخش های اقتصادی کشور با آن روبرو بوده است و این امر خللی در جریان فعالیت های تولیدی ، مالی و صادرات محصولات شرکت ایجاد نخواهد کرد.

فولاد مبارکه از سال ها قبل در اقدامی هوشمندانه با استراتژی بومی سازی و استفاده از توان داخل کشور ، کلیه قطعات مورد نیاز خود و شرکتهای گروه را ازاین طریق تامین می نماید و در معدود موارد باقیمانده با جایگزینی دیگر کشورها ، عملا هیچ گونه وابستگی به کشور آمریکا نداشته است .

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ