کد خبر: ۱۰۳۴۳
۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵

کارت قرمز بورس به یک شرکت پتروشیمی بعد از ۱۵ سال
بعد ازحذف شرکت کف بعد از ۲۵ سال رخ داد:

کارت قرمز بورس به یک شرکت پتروشیمی بعد از ۱۵ سال

شرکت ۳۰ میلیارد تومانی پتروشیمی اصفهان که از بهمن ۷۸ با قیمت دو هزار و ۴۵ تومانی هرسهم وارد بورس شده بود، بعد از ۱۵ سال، حذف و به بازار پایه فرابورس منتقل شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی حذف نام شرکت کف و انتقال آن به فرابورس آن هم بعداز 25 سال جضور در بورس از یک سو و انتقال سه شرکت پتروشیمی جم ، بانک خاورمیانه و کویر تایر از فرابورس به بازار دوم بورس از سوی دیگر، نوبت به یک شرکت پتروشیمی رسید که بعد از 15 سال از بورس حذف و به فرابورس منتقل شود.

براساس این گزارش، طبق مصوبه اخیر هیات پذیرش بورس اوراق بهادار، شرکت پتروشیمی اصفهان از 17 اسفند از فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران حذف و به بازار پایه فرابورس ایران منتقل خواهد شد.

نماد معاملاتی شرکت 30 میلیارد تومانی پتروشیمی اصفهان در حالی از تیر 91 تا به امروز بسته است که این تصمیم به دلیل عدم رعایت الزامات پذیرش در بورس مانند توقف طولانی نماد، عدم اطلاع رسانی به موقع و عدم اظهار نظر حسابرس قانونی نسبت به صورت های مالی گرفته شده و این شرکت از طرف هیات پذیرش بوس لغو پذیرش قطعی شد.

بررسی ها نشان می دهند عرضه اولیه سهام پتروشیمی اصفهان در 25 بهمن 78 بوده که با کشف قیمت 2 هزار و 45 تومانی هر سهم همراه شده بود. آخرین بهای هر سهم "شصفها" در بورس 936 تومان بود که مربوط به 20 تیر 91 است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ