کد خبر: ۱۰۳۴۶۶
۰:۱ - ۱۳۹۷/۷/۲۸

یکی از ۴ گزینه وزارت صنعت منصرف شد / فرد مناسب/ احتمال تغییر در معرفی
نماینده مجلس:

یکی از ۴ گزینه وزارت صنعت منصرف شد / فرد مناسب/ احتمال تغییر در معرفی

نماینده مجلس از نامه انصراف ویسه به رئیس جمهور از حضور وزات صنعت ، معرفی فرد مناسب و احتمال تغییر در برنامه معرفی ۴ گزینه دولت برای وزارتخانه های وزارت اقتصاد ،کار ، راه و صنعت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عبدالرضا هاشم‌زایی با اشاره به اینکه تا هفته پیش، نجفی، ویسه و رحمانی در زمره گزینه های حضور در وزارت صنعت بودند ، به ایلنا گفت: در حالی نجفی و ویسه از نظر کمیسیون صنایع و معادن مجلس مناسب بودند که ویسه در نامه‌ای به رییس‌جمهور با ذکر دلیل انصراف داد.

وی ادامه داد: از نظر نمایندگان ، نجفی به دلیل سابقه حضور در حوزه صنایع و صنعتی بودن ، بهتر و مناسب‌تر است اما باید دید سیاست رییس‌جمهور نیز همین باشد یا نه؟

این نماینده افزود : یک هفته قبل قرار بود چهار گزینه برای چهار وزارتخانه معرفی شوند و به دلایلی که استقبال از این چهارگزینه مثبت نبود و در مصاحبه‌ها و زمزمه‌های نمایندگان هم دیده می‌شد ، رییس جمهور معرفی‌ گزینه ها را یک هفته عقب انداخت.

به گفته هاشم‌زایی ، از قرار معلوم روحانی فردا یکشنبه اقدام به معرفی دو گزینه‌ وزارت اقتصاد و کار می کند و معرفی گزینه‌های وزارت راه و صنعت به زمانی دیگر موکول خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ