کد خبر: ۱۰۳۴۶۹
۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۷/۲۸

توضیح ایدرو درباره پیشنهاد معاون وزیر به اصلاح قیمت خودرو

توضیح ایدرو درباره پیشنهاد معاون وزیر به اصلاح قیمت خودرو

ایدرو درباره پیشنهاد معاون وزیر مبنی بر اصلاح قیمت خودرو و اعمال آن در نیمه دوم سال توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان گسترش و نوسازی صنایع (ایدرو) در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به اینکه برخی برداشت های غیر واقعی مبنی بر گران شدن خودرو از گفتگوی دیروز معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایدرو صورت پذیرفته است به اطلاع می رساند چنانچه در این گفتگو به صراحت بیان شده خودروسازان مجوز و حق افزایش قیمت را ندارند.

بدیهی است ارایه پیشنهاد اصلاح قیمت از سوی خودروسازان به مراجع ذیربط از قبیل سازمان حمایت یا ستاد تنظیم بازار ، ضرورتا به مفهوم پذیرش آن درخواست نخواهد بود و ارایه پیشنهاد و تقاضای بررسی کارشناسی از سوی بسیاری از صنوف تولیدی به این مراجع به طور مستمر انجام می گیرد و منحصر به صنعت خودرو نمی باشد.

ایدرو چنانچه در گفتگوهای اخیر رییس سازمان مکرراً تصریح شده، معتقد است قیمت های فعلی بازار آزاد خودرو غیرواقعی، کاذب و ناشی از التهاب های روانی ماه های اخیر است و ضرورت دارد قیمت ها تا سطح منطقی شدن برای مصرف کنندگان محترم کاهش یاید. بدیهی است این سازمان تمام توان را برای جلوگیری از سوداگری و التهاب آفرینی به منظور افزایش کاذب قیمت خودرو در بازار آزار به کار خواهد بست.

براساس این گزارش، دیروز صدا و سیما از قول منصور معظمی معاون وزیر صنعت از پیشنهاد اصلاح قیمت خودروها به سازمان حمایت جهت تصمیم گیری ستاد تنظیم بازار خبر داده که گفته بود اگر اصلاح قیمت ها اعلام شود برای نیمه دوم سال جاری خواهد بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ