کد خبر: ۱۰۴۵۹۱
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۷/۳۰

بانک ملت در رتبه اول تسهیلات دهی / تحریم آمریکا بی اثر است
مدیرعامل :

بانک ملت در رتبه اول تسهیلات دهی / تحریم آمریکا بی اثر است

مدیرعامل بانک ملت با اعلام بی اثر بودن تحریم های جدید آمریکا در فعالیت بانک ها گفت: بالاترین میزان تسهیلات دهی در سیستم بانکی متعلق به بانک ملت است که این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد بیگدلی در دیدار با استاندار خراسان رضوی گفت: وجود تحریم های جدید آمریکا، هیچ خللی در اراده، خدمتگزاری و کسب موفقیت های بانک ها وارد نخواهد کرد. قطعاً این روزهای سخت می گذرد و مردم و نظام از این آزمون نیز سربلند بیرون خواهند آمد.

وی افزود: بالاترین میزان تسهیلات دهی در سیستم بانکی متعلق به بانک ملت است و این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول با اعلام اینکه برای جذب منابع ارزی، بسته ویژه ارزی برای استان خراسان رضوی، تعریف و ابلاغ خواهد شد، افزود: بر خود فرض می دانیم که سطح و میزان خدمات دهی خود را افزایش دهیم و با انجام تمهیدات لازم، تعاملات فی ما بین قطعاً افزایش خواهد یافت.

علیرضا رشیدیان هم با قدردانی از عملکرد مطلوب بانک ملت در استان خراسان رضوی و نقش فعال مدیر این بانک در کارگروه اشتغال استان اظهار داشت: ۱۲۴ هزار شغل در استان ایجاد شده که بانک ملت با کسب رتبه دوم، نقش پررنگ در این زمینه داشته است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد از سرمایه گذاری های کشور با محوریت و حمایت بانک ها انجام شده که اگر این حمایت ها نباشد بی شک با مشکل رو به رو خواهیم شد، ادامه داد: بانک ملت در شش ماهه اول سال جاری هم با اعطای بیش از ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات باعث ایجاد ۷ هزار شغل و ۳۲ درصد رشد در میزان صادرات استان شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ