کد خبر: ۱۰۵۸۶۳
۱۱:۳ - ۱۳۹۷/۸/۱۳

هدف اصلی آمریکا از تحریم های ایران / ترامپ و پمپئو مثل سگ دروغ می گویند
وزیر دفاع مطرح کرد:

هدف اصلی آمریکا از تحریم های ایران / ترامپ و پمپئو مثل سگ دروغ می گویند

وزیر دفاع ضمن اعلام اولویت های این وزارتخانه و هدف اصلی دولت آمریکا از اعمال تحریم ها گفت: ترامپ و پمپئو مثل سگ دروغ می گویند که اقدامات آنها در جهت حمایت از مردم است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،امیرحاتمی در برنامه تیتر امشب شبکه خبر با اشاره به رونمایی از جت مافوق صوت کوثر اظهار داشت: امروز قلب تمام کسانی که برای ایران می تپد از اینکه به این موفقیت رسیده ایم خوشحالند.همواره اعلام کردیم تلاش می کنیم تا ملت های منطقه در صلح و آرامش باشند، کشورهای منطقه باید دست به دست هم بدهند تا این صلح حاصل شود.

وی در خصوص تاثیر تحریم ها در رشد فناوری نیرو های مسلح گفت: از مصادیق روشن تاثیر تحریم ها بر رشد و توسعه، نیروهای مسلح است. نیروهای مسلح قدیمی ترین نیرویی هستند که توسط امریکا تحریم شدند درواقع قبل از انقلاب تحریم شدیم.نیازی که در نیروهای مسلح به دلیل تحریم داشتیم موجب رشد شد مشروط به اینکه ایمان داشتیم می توانیم، در موضوع نیروهای مسلح این نیاز شدید وجود داشت و توانسیم ولی در برخی موضوعات نگاه به بیرون و اینجا وآنجا بوده و به چنین پیشرفتی دست نیافته اند.

این عضو کابینه در خصوص اولویت بندی های این وزارتخانه برای تجهیز نیروهای مسلح گفت: اولویت بندی کردیم و موشک را با تمام قوا پیش بردیم و با تمام توان از سال گذشته در بحث های هوایی تمرکز بیشتری کردیم، آن چه برای دفاع نیاز داریم را تامین می کنیم و با هیچ کس رقابت نداریم.اولویت دائمی توان موشکی است. چند ماه قبل موشک فاتح مبین آزمایش شد، قدرت هوایی راهبردی اولویت بعدی است.نیروی دریایی نیازمند تجهیزاتی است. علاوه بر این تجهیز نیروی واکنش سریع نیروی زمینی ارتش و سپاه به سلاح های روز از اولویت های وزارت دفاع است.برای اشراف اطلاعاتی نیروی انتظامی و واکنش سریع هم اقداماتی در دستور کار است.

حاتمی افزود: تحریم اقتصادی امروز آمریکا، شبیه حمله صدام در روز ۳۱ شهریور ۵۹ به ایران است. ترامپ علیه ایران اعلام جنگ اقتصادی کرده است. مجموعه کارهایی که انجام می دهند هر کدام اهداف فرعی را دنبال می کنند اما هدف اصلی همه این ها این است که بتوانند وحدت داخلی به ویژه مردم با دولت، نظام و مسئولین را به هم بزنند.ترامپ و پمپئو مثل سگ دروغ می گویند، این ها می گویند اقدامات در جهت حمایت از مردم است اما همه این کارها برای فشار علیه ملت ایران است، برای اینکه بتوانند به انسجام ضربه بزنند.حفظ وحدت، فریضه بسیار واجبی برای همه مردم و مسئولین است همه باید سعه صدر داشته باشیم،محور وحدت و انسجام در جامعه، ولی فقیه است اگر همه جا پای ولی گذاشتیم، وحدت سر جا باقی می ماند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ