کد خبر: ۱۰۷۰۲۹
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۸/۱۹

آخرین مهلت فعالان بازار سرمایه برای ثبت نام در سامانه سجام

آخرین مهلت فعالان بازار سرمایه برای ثبت نام در سامانه سجام

کلیه فعالان بازار سرمایه پیرو راه اندازی سامانه جامع اطلاعات مشتریان، فرصت دارند تا قبل از پایان زمان مقرر جهت پیشگیری از غیرفعال شدن کد بورسی در این سامانه ثبت نام کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،شرکت سپرده گذاری مرکزی به منظور ارائه خدمات زیرساختی یکپارچه و فراگیر به فعالان بازار سرمایه به ویژه سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی و ایجاد درگاه واحد خدمات دهی به تمامی ارکان بازار، نهادهای مالی، ناشران و مخصوصا سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی، راه اندازی سامانه جامع اطلاعات مشتریان(سجام) را اعلام کرده است.

براین اساس،با توجه به الزام ثبت نام کلیه سهامداران در سامانه  سجام و عدم دریافت خدماتی از قبیل خرید و فروش اوراق بهادار و صدور و ابطال واحدهای صندوق سرمایه گذاری پس از دی ماه سال جاری،کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی جهت پیشگیری از غیرفعال شدن کد بورسی در اسرع وقت با مراجعه به لینک sejam.seba.ir باید اقدام به ثبت نام کنند.

بنابراین گزارش،با راه اندازی این سامانه هر شخص، تنها با یک بار شناسایی و ثبت اطلاعات امکان برخورداری از کلیه خدمات بازار سرمایه را خواهد داشت و محرمانگی اطلاعات اعلامی از سوی اشخاص، در چارچوب قوانین و مقررات حاکم، محفوظ خواهد بود.

انتهای پیام


 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ