کد خبر: ۱۰۷۱۸۷
۰:۰ - ۱۳۹۷/۸/۲۳

"های وب" در مورد شبکه جدید ملی و قرارداد توضیح داد

مدیرعامل "های وب" در مورد افتتاح اخیر شبکه رادیو ترانک ملی دست به شفاف سازی زد و از قرارداد بیش از ۷۰۰ هزار یورویی با یک شرکت پتروشیمی خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت داده گستر عصر نوین که بعد از 8 ماه توقف نماد از 29 مرداد به تابلو بورس بازگشته و با رشد 24 درصدی از 574 به 711 تومان دیروز رسیده ، در مورد شبکه رادیو ترانک ملی در تهران که هفته گذشته با حضور وزیر ارتباطات با هدف ارائه خدمات ارتباطی در مواقع بحران و بلایای طبیعی افتتاح شد، دست به شفاف سازی زد.

براساس این گزارش،طبق مصوبه مرداد سال گذشته هیات وزیران و بامرکزیت سازمان تنظیم مقررات و کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات،"های وب" به عنوان اولین ارائه کننده ملی سرویس‌های رادیو ترانک دیجیتال به طور اختصاصی این امکان را برای بیش از 20 هزار کاربر سازمان‌هایی چون ستاد مدیریت بحران، شهرداری، آتش نشانی، ادارات گاز، آب و فاضلاب و برق فراهم کرده است.

از ویژگی‌های این شبکه حجم سرمایه گذاری ارزی 6.8 میلیون یورویی و ریالی 17 میلیارد تومانی، امکان ارائه خدمات حرفه‌ای صوت و دیتا در زمان بحران، استفاده از فناوری‌های تترا و 4G با رعایت کلیه استاندارد‌های مقاوم‌سازی و پایداری شبکه در زمان زلزله و سایر بلایای طبیعی از جمله استفاده از دو هسته پشتیبان در دفتر های‌وب و ستاد بحران شهر تهران و... است.

توضیحات ایمان میری مدیرعامل "های وب" در این مورد و قرارداد بیش از 700 هزار یورویی با پتروشیمی ایلام به شرح زیر است:

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ