کد خبر: ۱۰۷۲۳۱
۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۸/۲۴

سود سهام عدالت ۲۵ تا ۳۰ درصد بیشتر می شود / زمان واریز به حساب
مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی:

سود سهام عدالت ۲۵ تا ۳۰ درصد بیشتر می شود / زمان واریز به حساب

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه سود سال مالی گذشته ۲۵ تا ۳۰ درصد نسبت به سال ۹۵ افزایش خواهد یافت، گفت: دی ماه سود سهام عدالت مشمولان واریز می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جعفر سبحانی با بیان اینکه مجموعه سود مصوب سال ۹۵ برای سهام عدالت ۳۸۰۰ میلیارد تومان بود به مهر گفت: تاکنون ۳۳۵۰ میلیارد تومان سود سهام عدالت بین بیش از ۴۰ میلیون مشمول توزیع شده است. 

وی ادامه داد: از این میزان ۲۵۰ میلیارد تومان باقی مانده که برای ۷ میلیون نفری است که شماره شبا بانکی را یا ثبت نکرده و یا برای ثبت دیر اقدام کرده اند. البته این سود برای مشمولان سپرده گذاری خواهد شد و باطل نمی شود. 

این مقام مسئول با اشاره به سود سال مالی ۹۶ سهام عدالت،توضیح داد: مجامع بیشتر شرکت ها برگزار شده و تنها یک شرکت هنوز سود خود را اعلام نکرده که البته سود چندان زیادی هم ندارد. 

سبحانی افزود: براساس آنچه تاکنون ثبت شده، سود سال مالی گذشته ۲۵ تا ۳۰ درصد نسبت به سال مالی ۹۵ افزایش خواهد داشت. کسانی که سود ۸۰ هزار تومانی دریافت کرده بودند در سال جاری حدود ۱۱۰ هزار تومان و کسانی که سود ۱۵۰ هزار تومانی دریافت کرده بودند حدود ۲۰۰ هزار تومان سود دریافت می کنند.

به گفته وی، سود سال مالی ۹۶ دی ماه سال جاری بین مشمولان سهام عدالت توزیع خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ