کد خبر: ۱۰۸۲۴
۰:۰ - ۱۳۹۴/۱/۲۳

شفاف سازی یک شرکت بورسی و اعلام افزایش ۵۰ درصدی تقاضای تولید

شفاف سازی یک شرکت بورسی و اعلام افزایش ۵۰ درصدی تقاضای تولید

مدیرعامل شرکت بورسی مهندسی‌نصیرماشین‌ در مورد آخرین وضعیت برنامه تولیدی این شرکت شفاف سازی کرد و از افزایش ۵۰ درصدی میزان درخواست مگاموتور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مدیرعامل شرکت 5.5 میلیارد تومانی مهندسی‌نصیرماشین‌ که سال گذشته با بازدهی منفی 28 درصدی سهام مواجه شده، در مورد آخرین وضعیت برنامه تولیدی این شرکت شفاف سازی کرد و از افزایش 50 درصدی میزان درخواست مگاموتور خبر داد.

علی پور رکنی صالحان با ارسال نامه ایی به سازمان بورس اعلام کرد: طبق نامه مگاموتور در 22 فروردین میزان درخواست میل لنگ پراید از این شرکت 300 هزار قطعه (MRP قبلی 200 هزار قطعه) اعلام شده است.

به گفته وی مقرر شده این موضوع در هیات مدیره شرکت طی هفته آتی مطرح و چنانچه مورد تایید قرار گرفت مراتب جهت انجام سرمایه گذاری و خریداری ماشین آۀات به مدیریت شرکت ابلاغ شود. بدیهی است موضوع سود و زیان نهایی برای هر سهم منوط به مطرح شدن موضوع در هیات مدیره و به نسبت میزان سرمایه گذاری بر روی ماشین آلات و میزان تولید مصوب خواهد شد که به محض نهایی شدن میزان تولید، EPS اعلام می شود.

پور رکنی صالحان اعلام کرده بررسی توان تولید و خواسته های این شرکت به مگاموتور اعلام شده که در صورت تایید و توافق طرفین احتماب تولید به میزان مورد درخواست مگاموتور و مصوبه هیات مدیره عملی خواهد شد. 

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ