کد خبر: ۱۰۸۴۸۰
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۸/۳۰

جزئیات بازار متشکل ارزی اعلام شد/لزوم کاهش فاصله نرخ ارز نیمایی و بازار
رئیس بانک مرکزی:

جزئیات بازار متشکل ارزی اعلام شد/لزوم کاهش فاصله نرخ ارز نیمایی و بازار

رئیس بانک مرکزی با تاکید بر اینکه ارز محصول خوبی برای سرمایه گذاری نیست،جزئیات بازار متشکل ارزی را اعلام کرد و گفت: باید فاصله بین نرخ ارز در سامانه نیما و بازار کاهش یابد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عبدالناصر همتی پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره لزوم تشکیل بازاری برای عرضه ارز به شکل نقدی و حواله گفت: بازار متشکل ارزی باید شکل بگیرد، در خیابان و کوچه و پس کوچه ها نمی توان این بازار را شکل داد و نباید بازار غیرمتشکل داشته باشیم.باید فاصله بین نرخ ارز در سامانه نیما و بازار کم شود اما باید ببینیم چگونه می توانیم این موضوع را عملیاتی کنیم.

وی توضیح داد: بازاری که تشکیل خواهد شد، فرصتی می شود برای کسانی که اسکناس ارز و سپس حواله را از طریق صرافی ها به بازار عرضه کنند و به پلتفرمی تبدیل خواهد شد که بازار ارز متشکل شود.

همتی درباره پیش بینی از آینده بازار سکه و ارز گفت: پیش بینی کننده نیستم،بازار قیمت ها را تعیین می کند اما تاکید می کنم ارز محصول خوبی برای سرمایه گذاری نیست و ریسک بالایی دارد.امید می رود بازار هرچه سریعتر به سمت تعادل برود، فشارهای دشمن تاکنون نتوانسته موثر باشد و این افتخار را داریم که این موضوع را هدایت کنیم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ