کد خبر: ۱۰۸۸۰۳
۰:۰ - ۱۳۹۷/۹/۱۲

دولت بودجه ۹۸ را تصویب کرد/ زمان ارایه به مجلس و قیمت دلار و نفت

دولت بودجه ۹۸ را تصویب کرد/ زمان ارایه به مجلس و قیمت دلار و نفت

هیات دولت لایحه بودجه سال ۹۸ را تصویب و برای پنچ شنبه آماده ارایه به مجلس کرد و رئیس کل بانک مرکزی هم قیمت تقریبی دلار را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری اعلام کرد  جلسه فوق‌العاده هیئت وزیران صبح و بعدازظهر دیروز یکشنبه با موضوع بررسی لایحه بودجه 98 تشکیل شد و بعد از بررسی تبصره‌های پیشنهادی ارقام کلان و ویژگی‌های بودجه ، به تصویب رسید.

براساس این گزارش، مقرر شده حسن روحانی پنچ شنبه این هفته ، این سند مهم اقتصادی را تقدیم مجلس کند تا فرایند بررسی و تصویب در اولین فرصت شروع شود.

در این میان عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی هم قیمت تقریبی دلار برای تسعیر درآمد‌های نفتی در بودجه سال  آینده را حدود ۵۷۰۰ اعلام کرد .

همچنین قیمت هر بشکه نفت 54 دلار محاسبه و با فروش روزانه 1.5 میلیون بشکه پیش بینی شده است.

این درحالی است که از قرار معلوم  دولت از محل وصول حقوق و عوارض گمرکی درآمد 26 هزار میلیاردی تومانی را در نظر گرفته که نسبت به سال جاری 3 هزار میلیارد تومان کمتر و ناشی از حذف حقوق و عوارض گمرکی از محل مالیات واردات خودرو است.

همچنین درآمدهای مالیاتی سال آینده حدود 114 تا 115 هزار میلیارد تومان خواهد بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» محمد | ساعت ۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۹/۱۲
0
0
پاسخ
مگه قرار نبود دلار حذف شه پس چرا بازم بر اساس دلار دارن میبندن ؟
مگه دلار حقوق کارمنده که 10 15% بهش اضافه شه واسه بودجه ساله بعد مگه نباید مبنای افتصادی داشته باشه ؟ مگه نمیگن اقتصاد رشد داشته خب چرا حای 4200 نمیگن 4100 یا 4000
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ