کد خبر: ۱۰۹۹۸۳
۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۹/۱۷

ورود وزارت راه به ارزان‌فروشی بلیت هواپیما

ورود وزارت راه به ارزان‌فروشی بلیت هواپیما

معاون وزیر راه با اعلام اینکه اجازه لطمه به آزادسازی قیمت بلیت هواپیما نمی‌دهیم،گفت:‌ به رقابت های مضر آژانس‌ها، خطوط هوایی و مراکز عرضه کننده بلیت ، رسیدگی و برخورد می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، علی عابدزاده در واکنش به ارسال نامه تهدیدآمیز انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران برای یک سایت فروش آنلاین بلیت به دلیل ارائه تخفیف به مردم به تسنیم گفت: بحث آزادسازی نرخ بلیت هواپیما ،بحثی بسیار مهم و با اهمیت است که باید برای آن ارزش قائل شد. 

وی ادامه داد: تغییراتی که آزادسازی می‌تواند در صنعت حمل‌ونقل هوایی ایجاد کند، بسیار گسترده و ارزشمند است. از این رو باید دقت کنیم تحولاتی که قرار است صورت گیرد به خاطر برخی رقابت‌هایی که می‌توانیم بگوییم تخریب‌گر است باعث ایجاد مشکل برای آزادسازی نرخ‌ها نشود. 

این مقام مسئول افزود:‌ به هرگونه رقابت مضر از سوی آژانس‌ها، خطوط هوایی و چه مراکز عرضه کننده بلیت از طریق سیستم‌های الکترونیکی، رسیدگی و برخورد می‌شود. 

عابد زاده توضیح داد:‌ اجازه نمی‌دهیم رقابت‌های مضر به صنعت حمل ونقل و آزادسازی نرخ‌ها لطمه بزند و از بررسی مسائل مطرح شده بین انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران و یک سایت آنلاین فروش بلیت خبر داد. 

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ