کد خبر: ۱۱۰۰۷۶
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۹/۱۹

توضیح سهم مثبت درباره قیمت و افزایش سرمایه 467 درصدی از تجدید ارزیابی

توضیح سهم مثبت درباره قیمت و افزایش سرمایه 467 درصدی از تجدید ارزیابی

شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس درباره رشد بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام و افزایش سرمایه 467 درصدی از تجدید ارزیابی دارایی توضیح داد و بعد از توقف یک ساعته نماد به تابلو بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات ضعیف امروز بازار سهام ، شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس به دلیل رشد بیش از 20 درصدی قیمت سهام با توقف یک ساعته نماد و بازگشت به تابلو روبرو شد.

 "حفارس" درخصوص علت نوسان توضیح داد: از زمان ارائه صورتهای مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره های مالی ۳، ۶، ۹ و ۱۲ ماهه منتهی به شهریور سال جاری تا مقطع فعلی، تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکردی رخ نداده است. لذا به نظر می‌رسد نوسان قیمت سهام "حفارس" در روزهای معاملاتی اخیر ناشی از عرضه و تقاضاست.

همچنین این شرکت بورسی با سرمایه 34.9 میلیارد تومانی درباره افزایش سرمایه 467 درصدی از محل تجدید ارزیابی اعلام کرد: بازدید میدانی در حوزه های املاک و تجهیزات و ملزومات انجام شده و شرکت منتظر میزان عدد کارشناسی تجدید ارزیابی دارایی های فوق الذکر با نامه رسمی از کانون کارشناسان رسمی دادگستری است.

بر اساس این گزارش، پیمان اسراری مدیرعامل "حفارس" 25 مهر اعلام کرده بود: این شرکت برای خروج از ماده ۱۴۱ قانون تجارت، در گام نخست از طریق کارشناسان رسمی دادگستری به تجدید ارزیابی دارایی وسایط نقلیه اقدام کرده که مبلغ آن طبق گزارش رسمی کارشناسان این رده برابر با ۱۶۳ میلیارد تومان است.

همچنین از طریق کانون کارشناسان در حال پیگیری افزایش سرمایه از محل ساختمان و زمین است که به دلیل فراوانی مراکز اطلاعات مربوط، در دست کارشناسی بوده که پس از اعلام نظر گزارش کارشناسان این رده در اولین فرصت همانند گزارش وسایل نقلیه از طریق سامانه کدال اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ