کد خبر: ۱۱۰۲۲۵
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۹/۲۳

قیمت‌گذاری ۵۰۰ میلیاردی سرخابی ها تکذیب شد
وزیر ورزش:

قیمت‌گذاری ۵۰۰ میلیاردی سرخابی ها تکذیب شد

وزیر ورزش قیمت‌گذاری ۵۰۰ میلیارد تومانی سرخابی‌ها برای واگذاری توسط روابط عمومی‌ این وزارتخانه را تکذیب کرد و گفت: پس از تصویب واگذاری در هیات دولت،ارزش‌گذاری توسط سازمان خصوصی‌سازی انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه بازدید از آسایشگاه کهریزک گفت: واگذاری استقلال و پرسپولیس بعد از تصویب در کمیسیون تخصصی و اقتصادی دولت در نوبت بررسی هیات دولت است و بعد از تصویب توسط سازمان خصوصی‌سازی ارزش‌گذاری خواهد شد.

وی افزود: قیمت‌گذاری‌هایی که در فضای مجازی انجام شده به هیچ وجه صحت ندارد و سازمان خصوصی‌سازی پس از تصویب این طرح در هیات دولت به‌ عنوان نهاد تخصصی این امر و با توجه به دارایی‌ها و امکانات دو باشگاه، آنها را قیمت‌گذاری خواهد کرد و پس از آن مراحل دیگر طی خواهد شد. بنابر این است 100درصد سهام این دو باشگاه واگذار شود.با توجه به الزام قانونی که داریم، به‌زودی تکلیف مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را نیز روشن می‌کنیم.

بنابراین گزارش،چندی پیش، مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش از رقم پایه احتمالی در نظر گرفته‌شده برای این مهم خبر داده و گفته بود: مقدمات خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس در سازمان خصوصی‌سازی آغاز شده و بعد از تأیید هیات وزیران، کار با سرعت و دقت پیش می‌رود. تصور می‌کنم شروع مزایده برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس 500 میلیارد تومان باشد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ