کد خبر: ۱۱۲۸۵۸
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۹

راه حل وزیر صنعت برای کاهش قیمت خودرو و برنامه ویژه بدون نفت
نماینده مجلس خبر داد:

راه حل وزیر صنعت برای کاهش قیمت خودرو و برنامه ویژه بدون نفت

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس ضمن اعلام راه حل وزیر صنعت برای کاهش قیمت خودرو از برنامه ویژه بدون نفت وی در زمینه احیاء و فرآوری معدن و افزایش صادرات به منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در تشریح نشست امروز فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با حضور وزیر صنعت به خانه ملت گفت: رحمانی اعلام کرد براساس فرمایشات مقام معظم رهبری حفظ وضع موجود تولید، جهاد و عبادت است که در وزارت صنعت نیز تمام سیاست برای حفظ تولید را طراحی کرده‌ایم.

وی با اشاره به اظهارات وزیر صنعت مبنی بر اینکه خودرو به مبحثی سیاسی، اجتماعی و امنیتی تبدیل شده و عمده مشکلات این است که صنعت به صورت دولتی اداره می‌شود،افزود: رحمانی مطرح کرد برای رسیدن به سیاست و حاکمیت بدون نفت در زمینه احیاء و فرآوری معدن برنامه ویژه‌ای داریم، همچنین در استان‌ها شورای معادن تشکیل می‌شود و به دنبال فناوری هستیم تا بهره برداری صحیح از معادن صورت بگیرد.

این نماینده مجلس ادامه داد: دغدغه علاوه بر حفظ  وضعیت موجود در صنعت خودرو احیاء، نوسازی و بومی سازی آن است. تبصره 18 قانون بودجه سال 97 را به سال 98 انتقال داده‌ایم، در این تبصره به دنبال این بوده‌ایم تا 270 هزار شغل ایجاد کنیم.در 18 کشور همسایه 1116 میلیارد دلار واردات وجود دارد که سهم ایران از صادرات به این بازار تنها 2 درصد است، حوزه‌ای به منظور آسیب شناسی و حل مشکلات تشکیل داده‌ایم تا ظرفیت صادرات بیشتری را در منطقه داشته باشیم.

جعفرزاده ایمن آبادی گفت: به منظور واردات گوشت، برنج و مرغ دلار 4200 تومانی اختصاص پیدا می‌کند اما به دلیل عدم در اختیار بودن زنجیره توزیع محصولات وارداتی گران‌تر به دست مردم می‌رسد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ