کد خبر: ۱۱۴۲۵۱
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸

موضع وزیر اقتصاد درباره اتهام معاون مشخص شد/ تکذیب استعفا و برکناری

موضع وزیر اقتصاد درباره اتهام معاون مشخص شد/ تکذیب استعفا و برکناری

وزیر اقتصاد ضمن اشاره به طی مسیر حذف ۴ صفر، در مورد خرید شرکت مجتمع گوشت اردبیل توسط رئیس سازمان خصوصی سازی توضیح داد و استعفا و برکناری وی را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فرهاد دژپسند درباره حذف 4 صفر از پول ملی با بیان اینکه این موضوع باید در فضای آرام و بدون هیچگونه فضاسازی بحث شود به خانه ملت گفت: پیشنهاد بانک مرکزی برای حذف 4 صفر از پول ملی به دولت ارسال شده که بعد از طی مسیر و تصویب هیات دولت به مجلس ارسال شود.

وی در مورد خرید شرکت مجتمع گوشت اردبیل توسط پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی و معاون خود هم توضیح داد: پوری حسینی در مقام رئیس سازمان خصوصی سازی اقدام به خرید این شرکت مجتمع نکرده و معامله قبل از تصدی وی صورت گرفته است.

این مقام مسئول تاکید کرد: در این خصوص از حراست وزارت اقتصاد درخواست شده تا مشخص کند که آیا در فرآیند واگذاری این مجتمع به پوری حسینی، مرّ قانون رعایت شده یا خیر؟ البته در این موضوع که تعارض منافعی وجود نداشته شکی نیست. چرا که پوری حسینی در آن زمان مسئولیتی نداشت.

دژپسند ادامه داد: طبق اعلام دادستان اردبیل ، پرونده این مجتمع در دست بررسی است و بدهی پوری حسینی هنوز قطعی نیست.چون در صورت قطعیت ، حکم صادر می شد.بنابراین نمی توان آنچه را که در مرحله رسیدگی بوده به عنوان اتهام و جرم اعلام کرد. در این میان طبق آئین نامه ، تاخیر تا دو قسط ایرادی نیست اما درباره بیش از دو قسط تاخیر تعهداتی وجود دارد که می توان اختیارات را به سازمان خصوصی سازی داد تا به این موضوع عمل کند.

وی در پاسخ به اینکه آیا با استعفای رئیس سازمان خصوصی سازی موافقت شده یا خیر، توضیح داد: وی استعفا را تکذیب کرده و از سمت هم برکنار نشده است.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ