کد خبر: ۱۱۴۴۱۵
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲

زمان و شرایط پذیره نویسی صندوق جدید اعلام شد/ سود بیش از 20 درصد
توسط مدیرعامل سبدگردان آسمان:

زمان و شرایط پذیره نویسی صندوق جدید اعلام شد/ سود بیش از 20 درصد

مدیرعامل سبدگردان آسمان جزئیات پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت آسمان امید به مدت ۵ روز کاری و با پیش بینی سود بیش از 20 درصدی را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد صدرایی گفت: صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت آسمان امید با نماد "آسامید" به مدت ۵ روز کاری از اول تا هفتم بهمن ماه در فرابورس پذیره نویسی می شود و واحدهای آن قابلیت معامله در این بازار را دارد.

وی با بیان اینکه ارزش مبنای هر واحد سرمایه‌گذاری صندوق هزار تومان است، تاکید کرد: سود صندوق روز شمار است و به صورت ماهانه از طریق شرکت سپرده­ گذاری مرکزی پرداخت می­ شود.نرخ بازده پیش بینی شده برای این صندوق ۱۶ درصد است و با توجه به برنامه اعلامی تامین سرمایه امید به عنوان بازارگردان، شیوه بازارگردانی صندوق در سه ماه آتی به شکلی خواهد بود که امکان کسب بازده سالانه ۲۰ درصد به صورت روزشمار برای سرمایه­ گذاران مهیا است. پس از این دوره با توجه به شرایط و سودآوری دارایی­ های صندوق، نرخ بازده قابل تجدیدنظر است.

این مقام مسئول ادامه داد: بازارگردان صندوق به صورت دوره ای و منظم برنامه را برای حداقل نرخ خرید واحدهای سرمایه ­گذاری از طریق وب سایت رسمی صندوق اطلاع­ رسانی می کند.میانگین بازدهی یک ساله گروه صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت عددی حدود ۲۰ درصد است که امید می رود با سیاست های سرمایه گذاری، بازدهی بالاتر از این نرخ نصیب سرمایه گذاران صندوق آسمان امید شود.

صدرایی گفت: تا ۶۵ درصد ارزش واحدهای این صندوق می تواند به عنوان وجه تضمین معاملات اعتباری در پرتفوهای سرمایه گذاری مورد استفاده قرار گیرد.طبق مقررات، اولین دوره تقسیم سود صندوق از روز آغاز فعالیت تا پایان ماه شمسی جاری است و به سرمایه گذارانی که در پذیره نویسی شرکت می کنند، سود روز شمار دوره پذیره نویسی تا آغاز فعالیت صندوق نیز تعلق می گیرد یعنی در واقع هزینه فرصت وجوه سرمایه گذاران تا آغاز فعالیت توسط صندوق تأمین می شود.سرمایه گذاران می توانند از طریق شعب تمامی کارگزاری های دارای مجوز معاملات در فرابورس در این پذیره نویسی حضور پیدا کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ